فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 24 تیرماه | فال شمع 24 تیرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 13157
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز کمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش کنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید. صاحب همسری می شوید که کمتر با شما ناسازگاری می کند.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

پیشرفت و ارتقا، در امور مورد نظر با کارهایی که برای انجام آنها به تلاش و کوشش پی گیر و مستمر می نمایید که این کوشش ها همراه با موفقیت بسیار عالی همراه خواهد بود.

شمع روزانه متولدین تیر

روابط دوستانه خود را تقویت کنید. اگر خود را قوی و با اراده می بینید برای ریسک کردن تردید نکنید. برای نتیجه مطلوب ریسک لازم است.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

آنچه را از دست داده اید مجددا به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید پیدا می کنید و از نگرانی و پریشانی نجات می یابید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

دست نگه دارید و برای انجام کارهای مهم منتظر شرایط بهتری وموارد بهتر بمانید. عجله کردن در این مورد کار مناسبی نیست.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رسیدن به آرزوی قلبی ..رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص.. خواسته ای که دارید حتما به نتیجه مثبت خواهد رسید.

فال شمع روزانه متولدین آبان

منتظر بمانید نتایج دلخواهتان به زودی حاصل می شوند. لازم نیست برای اثبات یک موضوع خودتان را خسته کنید همه چیز آشکار خواهد شد.

 فال شمع روزانه متولدین آذر

یک مکالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌کند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته که تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هر جا بگیری منفعت است.

فال شمع روزانه متولدین دی

همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می تواند همه پلهای پیش رویتان را خراب کند بی احتیاطی است. بچگی نکنید و زیرک باشید.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

کنترل خود را خیلی زود از دست میدهید.. درگیری ، با شخص یا اشخاصی با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده مشاجره و زد و خورد با دیگران.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

خوشبختی که آهسته آهسته به شما می رسد. برای دختران: ازدواج موفق. برای پسران: شغل خوب.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان