فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه 22 تیرماه | فال تاروت روزانه 22 تیرماه چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت روزانه 22 تیرماه | فال تاروت روزانه 22 تیرماه چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 13141
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. کارت‌های خال فال تاروت در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت شیطان : امروز یک موضوع به ظاهر کوچک و بی اهمیت می تواند به سادگی به یک چالش عظیم بدل شود، پس اگر نمی خواهید جنگ و درگیری راه بیفتد شعله های خشم خود را کنترل کنید. شما در حال حاضر شجاعت بسیاری در راه به دست آوردن آنچه می خواهید در وجود خود احساس می کنید و حتی ممکن است دری را که یک بار به روی شما گشوده نشده بود را دوباره بزنید. این جسارت و اصرار ورزیدن بیش از اندازه ممکن است به مذاق بعضی ها خیلی خوش نیاید؛ پس اگر با جواب رد روبرو شدید دست از اصرار کردن بردارید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ارابه : امروز هر چقدر هم که آرام و خونسرد بمانید و خودتان را کنترل کنید سرعت بسیار کند پیشرفت کارها یک وقت هایی شما را دیوانه خواهد کرد. راستش را بخواهید کارها اصلا بد پیش نمی روند، اما شما انرژی فوق العاده ای در خودتان احساس می کنید و دلتان می خواهد کارها با سرعت تمام جلو بروند. سعی کنید انرژی خود را به گونه دیگری، مثلا از طریق انجام فعالیت های فیزیکی تخلیه کنید تا هم خودتان راحت تر باشید و هم به دیگران استرس وارد نکنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عشاق : امروز شما نیاز دارید شور و هیجانی که برای آغاز یک رابطه عاطفی جدید دارید را با شخصی که توجهتان را به خودش جلب کرده است در میان بگذارید. اما این کار می تواند کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده و یا حتی درگیری به وجود بیاورد. دلیل آن هم این است که شما بی آن که خودتان بخواهید و از روی هیجان بسیار ممکن است حرف هایی را به زبان بیاورید که حتی خودتان هم قصد گفتن آنها را نداشته اید و در طرف مقابلتان واکنش هایی منفی ایجاد کنید. با وجود این که هیچ لزومی ندارد احساسات خود را سرکوب کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کیمیاگر : امروز لیستی به نظر بی پایان از کارهایی که باید انجام دهید شما را دچار نگرانی و استرس کرده است. در واقع شما آنقدر مسئولیت قبول کرده اید که می توانند تمام برنامه هایتان را بهم بریزند. سعی نکنید همه کارها را همین حالا انجام دهید، بعضی از این کارها فوریت چندانی ندارند و بعدا هم می توانید سر حوصله آنها را به انجام برسانید، پس نگران هیچ چیز نباشید و آن کارهایی که اولویت بیشتری دارند را با دقت و حوصله انجام دهید. هر جا دیدی ذهنتان یاریتان نمی کند دست از کار کردن کشیده و آرامش را به خودتان بازگردانید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور : امروز برای جامعه ای که در آن زندگی می کنید کاری انجام دهید و به این فکر کنید که چطور می توانید استعدادها و مهارت های خود را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید. شاید بتوانید در یک مدرسه و یا محیط آموزشی دیگری کار داوطلبانه انجام دهید، به مراکز اهدای خون سری بزنید و یا خدماتی که در انجام آنها مهارت دارید را به رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دهید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت قدرت : امروز شما احساس می کنید که توانایی انجام هر کاری را دارید، با این حال موانع بسیاری پیش رویتان قرار دارند که باید آنها را پشت سر بگذارید. انتظارات خود را کمی پایین بیاورید تا بتوانید از موفقیت هایی که به دست می آورید هر چند کمتر از حد انتظارتان باشند لذت ببرید. به عهده گرفتن کارها و مسئولیت هایی که فراتر از حد توانتان هستند چیزی جز اثرات منفی برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر هدف بزرگی در سر دارید و یا اگر میخواهید مشکل بزرگی را حل کنید، یادتان باشد که باید قد به قدم پیش بروید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت کاهن اعظم : شما در حال حاضر سعی دارید ذهن خود را گسترش داده و درک عمیق تری از پیچیدگی های دنیای اطرافتان پیدا کنید. اما شرایط کیهانی فعلی می توانند روی قدرت تشخیص شما اثر گذاشته و باعث شوند هر چیز بی ارزشی دارای پتانسیلی فوق العاده به نظرتان برسد و ممکن است برق یک قوطی زنگ زده از دور باعث شود که به چشمتان همچون طلا به نظر برسد. بهتر است احتیاط بیشتری به خرج داده و خیلی احساساتی عمل نکنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت اعتدال : همیشه ایجاد تعادل بین نیازهای شخصی و تعهداتی که نسبت به دیگران دارید به آن آسانی ها که به نظر می رسد نیست و تحت شرایط کیهانی موجود حفظ تعادل در زندگیتان حتی سخت تر از دیگر مواقع خواهد شد. با این حال عقلتان آنقدر خوب کار می کند که بتوانید از هر گونه افراط و زیاده روی خودداری کنید. با این همه احساس می کنید نیاز دارید کمی تنها بمانید و احساسات خود را مورد بررسی قرار داده و در مورد بهترین کاری که می شود انجام داد تصمیم بگیرید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله : امروز تصمیمات و کارهای ناگهانی و حساب نشده به نظرتان خیلی جذاب می آیند، اما کارهایی که به این صورت انجام شوند اصلا نتیجه خوبی برایتان به همراه نخواهند داشت. شما به خاطر تأثیرات شرایط کیهانی ممکن است دچار خوش بینی کورکورانه شوید و این برخلاف خوش بینی همراه با واقع بینی می تواند اثرات بسیار مخربی روی زندگی و برنامه های شما داشته باشد. سعی کنید تا جای ممکن مهار امور را به عقلتان بسپارید و از دنیای خیال و رویا دوری کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت عدالت : فکر کنید برای یک روز شما تبدیل به یک نفر دیگر می شدید. اگر کسی با شما رفتاری مثل رفتاری که شما با دیگران دارید را با خود شما می کرد، چه احساسی به شما دست می داد؟ اکنون زمان خوبی است برای این که خودتان را جای دیگران بگذارید و خودتان را از چشم آنها ببینید تا از کارها و رفتارهای خود آگاه شده و از آثاری که می توانند روی زندگی دیگران داشته باشند آگاه شوید. 

 فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ملکه : امروز فکرتان تا حدودی مشغول مد و لباس و این که چطو می توانید کمد لباستان را بروز رسانی کنید خواهد بود. اگر چنین قصدی دارید سعی کنید تا جای ممکن چیزهایی را بخرید که نشانگر روحیات و شخصیت واقعی خودتان هستند. سعی نکنید افکار رنگارنگ و وجود پر انرژی خودتان را از دیگران مخفی کنید؛ یادتان باشد که هر چند از قدیم گفته اند «تن آدمی شریف است به جان آدمیت ….» لباس هایمان خیلی چیزها را در مورد ما بیان می کنند.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت پاپ : شما به طور ذاتی مانند سیاستمداران، برای هر موقعیتی تن صدای مخصوص به خودش را دارید و می دانید که چه وقت باید با چه لحنی صحبت کنید. شما می توانید با لبخندی که روی لب هایتان دارید خودتان را از هر موقعیتی که ممکن است گرفتار آن شوید نجات دهید، اما باید مواظب باشید از این هدیه ذاتی و نعمت الهی به خوبی استفاده کنید. امروز شما آماده اید تا با سرعتی فوق العاده در مسیری که پیش رویتان قرار گرفته پیش بروید، اما کمی دست نگه دارید! شاید راهی که با عجله می خواهید در پیش بگیرید اشتباه باشد!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان