قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

ریزش قیمت طلا در بازار امروز | قیمت طلا در بازار امروز 18 تیرماه چقدر شد؟

روز گذشته قیمت طلا و سکه در روند نزولی بسته شد. تلاش بازارساز برای نگه داشتن قیمت دلار در منطقه‌ای مشخص، در بازار فلز زرد نیز با افت قیمت خودنمایی کرد.

ریزش قیمت طلا در بازار امروز  | قیمت طلا در بازار امروز 18 تیرماه چقدر شد؟
کدخبر : 13013
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است. قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند. چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت. اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

روز گذشته قیمت طلا و سکه در روند نزولی بسته شد. تلاش بازارساز برای نگه داشتن قیمت دلار در منطقه‌ای مشخص، در بازار فلز زرد نیز با افت قیمت خودنمایی کرد.

قیمت طلا و سکه دیروز با روند افزایشی باز شد و در روند کاهشی به کار خود پایان داد. این نوسان محدود بود و متاثر از رویدادهای داخلی رخ داد.

حرکت معکوس روز گذشته قیمت در بازارهای مالی در حالی رخ داد که کارشناسان اقتصادی تصور افزایش قیمت را داشتند. انتهای هفته گذشته بیانیه پایانی نشست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل و چند سیگنال نامساعد دیگر، در زمان بسته بودن بازارها این پالس را به معامله‌گران و کارشناسان اقتصادی داد که هفته سوم تیرماه سرآغاز هفته‌ای صعودی خواهد بود. اما آغاز و پایان ناآرامی در زاهدان، عصای دست بازارساز برای مهار قیمت در بازارهای مالی شد.

تحلیلگران تکنیکال معتقدند اگر سکه طرح جدید را به‌عنوان یک متر برای ریتم حرکتی بازار طلا و سکه در نظر بگیریم، منطقه ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، منطقه مهمی برای تصمیم‌گیری در این بازار است. که فعلا سکه نتوانسته بالای منطقه مذکور تثبیت شود.

سکه در کانال ۲۸ میلیونی ماند

روز گذشته قیمت سکه امامی با ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت در کانال ۲۸ میلیون تومانی معامله شد. این قطعه با قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان مبادله شد. سکه بهار اما با افزایش ۲۰ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان مبادله شد.

دیروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۸۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی هفت هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۶ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان مبادله شد.

روند نامتوازن حباب قطعات سکه

قیمت طلا دیروز کاهشی بود. هر مثقال طلا با نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت با رقم ۱۰ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلا نیز ۲۱ هزار تومان  کاهش قیمت داشت و با رقم دو میلیون و ۳۶‍۱ هزار تومان معامله شد. روز قبل طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۳۳۱ هزار تومان معامله شد.

گفتنی است قیمت حباب سکه روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۱۰۴ هزار تومان کاهش داشت و پرچمدار بیشترین مقدار کاهش حباب در قطعات سکه بود. حباب سکه بهار ۱۱۶ هزار تومان و سکه گرمی هفت هزار تومان افزایش داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان