فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

چوب حراج ایران خودرو به محصول پرطرفدارش | فروش فوری ایران خودرو با تحویل سه ماهه

ایران خودرو اطلاعیه آغاز فروش فوق العاده تیرماه ۱۴۰۲ با عرضه خودروی رانا پلاس را صادر کرد. در ادامه جزییات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو در تیرماه آمده است.

چوب حراج ایران خودرو به محصول پرطرفدارش | فروش فوری ایران خودرو با تحویل سه ماهه
کدخبر : 12796
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است.فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند.  در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

شرکت ایران خودرو از آغاز فروش فوق العاده در تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

ایران خودرو اطلاعیه آغاز فروش فوق العاده تیرماه ۱۴۰۲ با عرضه خودروی رانا پلاس را صادر کرد. در ادامه جزییات تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو در تیرماه آمده است.

قیمت فروش فوق العاده ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲

قیمت کارخانه رانا پلاس در طرح فروش فوری ایران خودرو  تیر ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره ۹۰ روزه است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو تیر 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت واریز وجه جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است کل مبلغ قیمت کارخانه رانا پلاس درج شده در قرارداد پرداخت شود.

طرح ثبت نام ایران خودرو تابستان 1402 برای چه کسانی است؟

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند سیزدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی ازمحصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش اول اولویت های پاییز 1402 به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

اطلاعیه پیش فروش ایران خودرو برای مادران در تابستان ۱۴۰۲ منتشر شد. بر این اساس مراحل تکمیل ثبت نام سورن پلاس بنزینی و  پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل مهرماه و شهریور ماه از دیروز آغاز شده است که در ادامه جزییات آن را می‌خوانید.

پیش فروش ایران خودرو مادران تیر ۱۴۰۲ 

مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در طرح ثبت نام خودرو مادران تیر ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره شهریور و مهرماه ۱۴۰۲ است. 

سایت ثبت نام ایران خودرو مادران تیرماه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

شرط مهم تکمیل ثبت نام ایران خودرو تابستان ۱۴۰۲

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه مادرانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ و بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران تیر 1402

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان