فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 5 تیرماه | فال شمع 5 تیرماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 12696
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

برای رسیدن به اهدافی که داری باید صبور باشی و عجله و شتاب نکنی چون رسیدن به آنچه که میخوای یه مقدار سخت بدست میاد. به زندگی عشقیت بیشتر توجه کن.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

باید به خودت روحیه بدی و بعد از نرسیدن به آرزوهات ناامید نشی چرا که اگر نگاهی به خودت و استعدادهات بندازی متوجه میشی که تو توانایی این کار رو داری و با کمی تلاش میتونی موفق بشی.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

امروز فردی ازتون میخواد تا کارهاش رو انجام بدید و می خواد مسئولیت‌هاشو گردن شما بندازه اگر دوست داری میتونی امروز این قضیه رو قبول کنی. ولی اجازه نده که دفعه های بعد تکرار بشه.

شمع روزانه متولدین تیر

امروز باید با قدرتتو خوب حفظ کنی و اجازه ندی دیگران حرف هاشون رو به تو تحمیل کنن اگه کاری رو دوست داری انجام بدی به نظر هیچکس اهمیت نده و حتما انجام بده.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

از حساسیت‌هات کم کن چون با این رفتارات دیگه داری موجب آزار دیگران میشی و باعث میشی مشکلات فراوانی برای خودت درست کنی.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

مدتیه که بی خوابی زده به سرت و نمیتونی استراحت خوبی داشته باشی واسه همین تمام روز کسلی بهتره یک روز کامل بیخیال کار بشی و یک استراحت خوبی بکنی.

فال شمع روزانه متولدین مهر

بهترین کار اینه که امروز کار و کاسبی رو تعطیل کنی و به تفریح و خوشگذرانی بپردازی چون به نظر میاد که خیلی نمی تونی توی محیط کاری تاثیرگذار باشی و فقط مرتکب اشتباه میشی.

فال شمع روزانه متولدین آبان

همه حسرت زندگی و جایگاه شما رو می خورن پس چرا شما از وضعیت که هم اکنون دارید ناراضی هستید اگه خوب به نعمتهایی که خداوند به شما عطا کرده نگاه کنید همواره شکرگزار خواهید بود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

ممکنه به خاطر قدرتی که داری همه از تو درخواست کمک کنن ولی تو مجبور نیستی به همه آنها جواب مثبت بدی چون در این صورت از کارهای خودت باز میمونی.

فال شمع روزانه متولدین دی

هرچه زودتر حرف هایی که باید بزنی و بزن و نزار که عشقت ازت جدا بشه رابطه شما کاملا به رفتارهای شما و احساسی که منتقل میکنین وابسته است.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

برای مشکلاتی که داری دیگران رو سرزنش نکن چون تو مسئول تمام مشکلاتی هستی که بوجود اومده پس تلاش کن این دردسرها رو برطرف کنی.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

 همه تو را ستایش می کنند و خیلی بهت احترام میذارن تو همواره تو همه جا می درخشی اما این قضیه نباید باعث بشه که رفتارهای نامناسبی از خودت نشان بدید و غرور و نخوت و وارد دلت کنی.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان