فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 28 خرداد ماه | فال شمع 28 خرداد ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 12525
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

سطحی بودن کارهای عجولانه/ فعالیت‌های بیهوده/ از دست دادن وقت/ ممکن است اخطاری باشد برای دست بر داشتن از لجاجت/ توجه به نصایح

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

ضعف/ بیماری/ ظلم و ستم/ سوءاستفاده از قدرت.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار/ بعضی اوقات این کارت سمبل شخصی سرسخت است که تسلیم نمی‌شود/ استقامت/ پشتکار/ آشفتگی/ پریشانی/ وسیله نقلیه.

فال شمع روزانه متولدین تیر

هماهنگی/ توازن/ برابری/ صداقت/ افتخار/ توصیه/ پرهیزکاری/ قاضی/ وکیل/ یک شخص با اهمیت/ وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن‌بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید./ گذشتن از خواسته‌ای برای رسیدن به نتیجه بهتر.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

شروعی جدید/ مسافرت/ ماجرا/ میراث/ شغل جدید/ سود / تولد/ تلاش برای رسیدن به نتیجه/ یک شخص مهربان/ یک شخص ثروتمند/ فعالیت‌هایی که به کمک یک شریک خوب و با تجربه ، به نتیجه رسیده‌اند./ مشارکت شغلی/ اصالت/ نجابت.

فال شمع روزانه متولدین مهر

آغاز یک رابطه عاطفی/ آغاز خوشبختی/ آغاز عشق/ زیبایی/ سلامتی/ اتحاد بین دو نفر/ شکل‌گیری یک رابطه دوستانه یا عشقی/ عشق بازگشته/ همکاری/ شراکت/ هماهنگی/ جشن/ شادی/ موفقیت/ خوش‌شانسی/مهمان‌نوازی/ یک شخص مهربان و دلجو .

فال شمع روزانه متولدین آبان

یک مادر، خواهر یا همسری مهربان/ بانویی دوست‌داشتنی و محترم/ یک شخص خوش‌طینت/ خوشبختی/ زنی که در مسائل مالی استعداد دارد و سخاوتمند نیز می باشد./ فراست/ آگاهی/ زمانی مناسب برای رشد و توسعه و خلاقیت/ این کارت درباره زیبایی و خلاقیت است و می تواند اشاره‌ای به بارداری نیز داشته باشد.

فال شمع روزانه متولدین آذر

دست یابی/ انجام شدن کاری/ ثبات/ یک شخص لایق/ اعتماد/ ثروت/ رهبری/ اقوام مذکر/ قدرت و همت.

فال شمع روزانه متولدین دی

اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ی قوی/ اطمینان به‌خود/ یک مأموریت

فال شمع روزانه متولدین بهمن

عشق/ توازن/ اعتماد/خوش‌بینی/ شروع یک رابطه عاطفی/انتخاب مهمی که بهتر است بیشتر در موردش فکر کنید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

بازسازی/ تندرستی/ تصمیم مهمی که باید گرفته شود./ هوشیاری/ بهبود بیماری/ خیرخواهی/ عدالت‌خواهی/ قضاوت

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان