فال تاروت | فال تاروت کبیر روزانه

فال تاروت کبیر 14 خرداد ماه | فال تاروت کبیر 14 خردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 14 خرداد ماه | فال تاروت کبیر  14 خردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 12250
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد.فال تاروت از ۴ دسته خال که هر کدام شامل ۱۰ کارت شماره دار (از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است، تشکیل می‌شود. کارت‌های خال فال تاروت  در واقع معادل کارت‌های شاه، بی بی و سرباز  پاسور است. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت چرخ سرنوشت : تصمیم گرفتن برای آینده تان به نظر خیلی دشوار می آید و هر بار که می خواهید راهی را در پیش بگیرید شرایط شما را به مسیر دیگری می کشند، اما خوشبختانه این وضعیت بالاخره دارد تغییر می کند. امروزتان را با کسی که دوست دارید بگذرانید، ولی اوضاع را خیلی هم رمانتیک نکنید و انتظار نداشته باشید که او هم دقیقا احساسی شبیه به احساس شما داشته باشد. وقتی توجه و محبتی که نیاز دارید و فکر می کنید که لیاقت آن را دارید دریافت نکنید، حس می کنید که تحقیر شده اید. ولی نباید این را به خودتان بگیرید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت اعتدال : امروز دیگران سعی می کنند شما را به شرکت در فعالیت های تازه ای قانع کنند که باعث انحراف تمرکز شما از وظایف و مسئولیت های اصلیتان می شوند. شما به اندازه کافی حواس پرتی دارید، لطفا این کار را هم به این مجموعه اضافه نکنید و به کار خودتان بچسبید تا در پایان روز از این که وظایفتان را انجام داده اید احساس شادی کنید. اراده و تلاش های بسیار شما باعث شده اند که موفقیت زیادی در زمینه عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان به دست بیاورید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ملکه :  کسی که دوست دارید رفتارهای ضد و نقیضی با شما دارد که اجازه نمی دهد به احساسات واقعی او پی ببرید و باعث می شود گاهی فکر کنید که دوستتان دارد و گاهی شما را پس می زند و همین باعث شده که ندانید چطور باید با او رفتار کنید و مدام از خودتان می پرسید که باید پیش بروید و یا همین جا که هستید توقف کنید و هر راهی که در پیش می گیرد گزینه مقابل آن به نظر عاقلانه تر می آید. خودتان را نگران نکنید و شما هم کج دار و مریز پیش بروید تا این وضعیت از بین برود.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عشاق :  در زندگی عشقی شما امروز همه چیز می تواند باب میلتان پیش برود، البته به شرطی که خودتان هم بگذارید. اولین قدم این است که آغوش خود را باز کرده و خودتان را برای داد و ستدهای عاطفی آماده کنید. وقتی دستتان جای دیگری بند باشد نمی توانید کسی را در آغوش بگیرید. کارهای بی اهمیت را برای وقت دیگری بگذارید و یادتان باشد که اگر می خواهید به شما محبت باشد باید به همان اندازه به عشق ورزیدن به دیگران مشتاق باشید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت شیطان : امروز ارتباطتان با کودک درونتان به طور ناگهانی خیلی خوب شده و این کودک شیطان را آزاد گذاشته اید تا هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد. با این حال هنوز چیزی در درونتان وجود دارد که نمی گذارد خواسته های قلبی صادقانه خود را به راحتی بیان کنید و همین موضوع باعث می شود که خیلی زود شخصیت بزرگسالتان این کودک معصوم را سرکوب کرده و به سراغ مسئولیت ها و وظایف خود بروید. همه چیز به خود شما بستگی دارد، شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده دنیای بزرگ تر ها را رها کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطور : در حال حاضر آنقدر اتفاق های مختلفی دارند در زندگیتان می افتند که نمی دانید چکار باید بکنید و چطور خودتان را از این وضعیت شلوغ و پردغدغه رها کنید. با این همه، اوضاع رو به تغییر است و با دیدن این که چقدر وقتتان آزاد خواهد شد تعجب خواهید کرد. با این حال بهتر است وقتتان را هدر نکنید و هر چه زودتر مسیر خودتان را مشخص کنید. در واقع با یک نگاه منطقی خواهید فهمید که هیچ وقت آنقدر سرتان شلوغ نیست که نتوانید به همه کارهایتان برسید. تنها کاری که باید بکنید این است که کارهایتان را اولویت بندی کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عدالت :  موضوعی که مدتی است در محل کارتان سعی داشته اید در مورد آن حرف بزنید و هر بار به دلایلی موفق نمی شده اید امروز خیلی راحت می تواند مورد بحث قرار گرفته و مخالفت ها و مقاومت هایی که در برابر آن صورت می گرفت به نظر از میان رفته اند. با این حال صحبت هایی که در مورد این موضوع می شوند زیاد جدی گرفته نمی شوند و انتظارات شما را برآورده نخواهند کرد. در هر صورت نباید دوستان و همکارانتان را بر اساس این موضوع مورد قضاوت قرار دهید، آنها را همان طوری که هستند بپذیرید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قضاوت : با وجود این که برخی از ویژگی های شخصیتیتان به نظر خودتان بسیار خوب و قابل تحسین هستند، وقتی می بینید که دیگران شما را به خاطر همین ویژگی ها مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهند حس خوبی نخواهید داشت. شاید شما خیلی خوب بدانید که چه اهداف بلند مدتی برای زندگیتان دارید، با این حال وقتی حرف دفاع از حق و حقوق خودتان به میان می آید بسیار کم حرف می شوید. شما هم مثل تمامی انسان های دیگر این حق را دارید که بدون نگرانی از آن که دیگران چه فکری درباره تان می کنند خود واقعیتان باشید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت مرد دار آویز : امروز یک لحظه با اطمینان خاطر کامل با خودتان فکر می کنید تا تنور داغ است باید بچسبانید و یک لحظه دیگر در هاله ای از شک و تردید گم می شوید و این موضوع باعث شده عملکردی که از خودتان انتظار دارید را نداشته باشید. با این حال موج تازه ای از اعتماد به نفس دارد وارد زندگی شما می شود که به شما کمک خواهد کرد این مرحله را پشت سر گذاشته و تمام تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی هایتان دارید را رها کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت پاپ : شما استاد نقشه کشی و برنامه ریزی و پس از آن مرحله به مرحله عملی کردن این برنامه ها هستید و با این روش موفقیت های بسیاری را به دست آورده اید. با این حال این روش تحسین برانگیز برای رسیدن به هدف بعدیتان کمک چندانی به شما نخواهد کرد. در واقع و در کمال تعجب این ایده های شما می توانند همچون عامل بازدارنده ای عمل کنند! پس بهتر است تصورات قبلی خود در رابطه با بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را برای مدتی اندک کنار بگذارید و همین طور که دارید پیش می روید قدم های بعدیتان را مشخص کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت برج : امروز به ویژه وقتی به آینده فکر می کنید حتما باید این حقیقت را بپذیرید که به برنامه ریزی و هدف گذاری نیاز دارید. شما دوست دارید زندگیتان را در جهت بهتری پیش ببرید، اما فعلا دچار نوعی احساس ترس از ناشناخته ها شده اید. با این حال اگر این مسئولیت مهم را در رابطه با زندگی خودتان با آمادگی و آگاهی کافی به عهده بگیرید، خوشبختانه به هر آنچه که انتظارش را دارید خواهید رسید. فقط پیش از شروع هر کاری نقشه تان را برای بار آخر از نظر بگذرانید و یادتان باشد که نمی شود به گذشته بازگشت.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت کیمیاگر : هر کسی در مورد این که چه راهی بهترین روش برای به کار گرفتن استعدادهای ذاتی شما است ایده هایی برای خودش دارد، اما شما در حال حاضر علاقه ای به هیچ یک از این گزینه های پیشنهادی ندارید و هیچ یک از آنها توجهتان را جلب نمی کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که دیگران هرچقدر هم که شما را بشناسند و به شما نزدیک باشند، به اندازه خودتان با توانایی ها و همچنین محدودیت هایتان آشنا نیستند و به همین دلیل هم هیچ کسی به خوبی خودتان نمی تواند برای زندگیتان تصمیم گیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان