وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری با سود 4 درصد برای همه | وام فوری با اقساط بلند مدت + جزئیات

در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.

وام فوری با سود 4 درصد برای همه | وام فوری با اقساط بلند مدت + جزئیات
کدخبر : 12162
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.

 کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی (اشخاص حقیقی و حقوقی) و تمامی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، مؤسسات، مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای خصوصی و ... جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌های کشور و سایر مشمولان طرح، می‌توانند از مزایای این طرح برای پاسخگویی به نیازهای معیشتی، تسهیلات و خدمات رفاهی و افزایش قدرت خرید کارکنان تحت پوشش، بهره‌برداری کنند.

پرداخت تسهیلات غیرتجاری (خرد) با نرخ سود 4 درصد به کارکنان مشمولان این طرح، از دیگر حمایت‌های آن است که بر این اساس جامعه هدف طرح می‌توانند نسبت به معرفی کارکنان خود به بانک رفاه کارگران برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

متقاضیان و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و بهره‌مندی از مزایای آن به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل نمایند.

در لایحه برنامه هفتم توسعه، بانک مرکزی موظف شده تا تضامین پرداخت تسهیلات خرد بخصوص تسهیلات قرض الحسنه را تغییر دهد و از مدل وثیقه گیری کالایی استفاده کند.

طبق بند هـ‌‌ ماده 61 لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی موظف شده تا تضامین پرداخت تسهیلات خرد بخصوص تسهیلات قرض الحسنه را تغییر دهد و از مدل وثیقه گیری کالایی استفاده کند.

در بند  هـ‌‌ ماده 61 لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران تأکید شده؛ بانک مرکزی موظف است در طول اجرای قانون برنامه هفتم 1- ضوابط ناظر بر تأسیس فعالیت نحوه اداره و نظارت بر مؤسسات اعتباری را به تفکیک هر یک از انواع مؤسسات اعتباری مشتمل بر ،جامع ،تجاری قرض الحسنه توسعه‌‌‌ای و مجازی و متناسب با ماهیت و مقتضیات خاص هر یک تهیه و پس از تصویب در شورای پول و اعتبار ابلاغ نماید.

2- فرآیند اعطای تسهیلات خرد از جمله قرض الحسنه را در شبکه بانکی کشور از طریق اتخاذ تدابیر مقتضی از جمله توسعه نظام اعتبار سنجی و مدل وثیقه گیری کالایی ( بانک کارگشایی) تسهیل و تسریع نماید.

همچنین در بند و‌‌ ماده 61 این لایحه تأکید شده: بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی مکلفند مطابق با ضوابط مصوب شورای پول و اعتبار نسبت به تعیین تکلیف و یا بستن حساب‌‌های سپرده بانکی راکد یا مازاد اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نمایند.

تسنیم

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود که کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین مناسب برای وام طرح «کوثر» درخواست بدهند.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح کوثر هستند باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. این وام قرض الحسنه است و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. البته متقاضیان این تسهیلات باید کارمزد آن را بپردازند که مقدار آن با توجه به ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متفاوت است. سقف این کارمزد به چهار درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است. مشتریانی که مایل به دریافت این وام هستند حتما باید ضامن رسمی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات، 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

ویژگی‌های طرح وام کوثر

امکان انتقال میانگین این سپرده به بستگان درجه یک اعم از همسر، فرزند، پدر، مادر و خواهر و بردار صاحب حساب حقیقی، قابلیت استفاده از این طرح توسط سازمان‌ها و ادرات به منظور انتقال حساب پس انداز کارکنان خود به صورت تفکیکی یا افتتاح حساب طرح کوثر برای آن‌ها و امکان دریافت این تسهیلات توسط شرکت تعاونی‌ها برای اعضای خود از جمله ویژگی‌های این طرح تسهیلاتی هستند.

لازم به ذکر است که این مبلغ وام به منظور اشتغال زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

بانک مرکزی در راستای قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور دستور العمل اجرایی تسهیلات قرض الحسنه فرزند را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان