روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | این تست رو انجام بده تا بزرگترین ترست تو زندگیو بگم

تست شخصیت امروز به موضوع جالبی در خصوص ترس های وجودمان که شاید خودمان هم ندانیم پرداخته است. گاهی وقت‌ها دلیل وحشت‌های خود را نمی‌فهمید؟ دلتان می‌خواهد بفهمید چطور ترس خود را کنترل کنید؟ این مقاله همان چیزی است که شما به دنبالش هستید. در این چالش پاسخ تمام سوالات خود درباره هراس را پیدا می‌کنید. با ما همراه باشید.

روانشناسی | این تست رو انجام بده تا بزرگترین ترست تو زندگیو بگم
کدخبر : 11614
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد. این تست‌ها می‌توانند از ابزارهای ساده تا ابزارهای پیشرفته‌تری اعم از تصاویر، ویدئوها، صدا و سایر ابزارهای تشخیصی بهره بگیرند. تست‌های روانشناسی دارای شاخص‌های مختلفی هستند که در مورد هر فرد بررسی می‌شود. برخی از این شاخص‌ها شامل خصوصیات شخصیتی، قابلیت‌های شناختی، عواطف و رفتارهای فردی، اضطراب، استرس و افسردگی و سایر اختلالات روانی و رفتاری است. در نتیجه، تست‌های روانشناسی یک ابزار مهم برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های روانی فرد است، که به کمک آن می‌توان بهبود روانشناسی و رفتار فرد را مدیریت کرد.

تصویر دختربچه

تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز این است که اگر  اولین شکلی که دیدید دختر کوچکی بود که زیر درخت نشسته بود، منشأ ترس شما احساسات سرکوب شده از دوران کودکی است. رابطه شما با مادرتان مهم است، زیرا بیشتر رشد عاطفی شما بر اساس همین رابطه است.عمیق ترین ترس ناخودآگاه شما تصمیم گیری یا مسئولیت پذیری است.

تصویر پروانه

تفسیر پاسخ شما به تست شخصیت امروز این این اس که اگر پروانه ای دیدید، به احتمال زیاد بزرگترین ترس شما مرگ یا از دست دادن فرصت های زندگی است. ترس از مرگ یکی از پیچیده‌ترین انواع فوبیا محسوب می‌شود. حتما شما هم در اطراف خود کسانی را دیده‌اید که از مردن می‌هراسند. این هراس دو نوع دارد.

در نوع اول افراد از این که مرده باشند وحشت دارند و در نوع دوم خود عمل مردن برای آن‌ها هراس آور است. اگر این فوبیا به حدی باشد که روی تمام زندگی و اعمال شما تاثیر بگذارد؛ یعنی مبتلا به فوبیا هستید و باید به فکر درمان آن باشید.

تصویر توت فرنگی

اگر یک توت فرنگی در مرکز تصویر دیدید، قرار است نشان دهنده یک قلب باشد. توت فرنگی برای مدت طولانی به عنوان نماد عشق معرفی شده است. بعضی از مردم به دلیل تجربیات بدی که داشته اند یا شنیدن داستان زندگی دیگران، عشق را مضر و بد میدانند. به نظر آن ها با عاشق کسی شدند ضربه میخورند و نمیتوانند موفق باشند. با چنین تفکراتی از عاشق شدن دوری میکنند و از آن هراس دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان