پیش فروش سایپا | پیش فروش سایپا  به قیمت کارخانه

پیش فروش سایپا زیر قیمت بازار آغاز شد | پیش فروش سایپا با تحویل فوری + جزئیات

جزییات ثبت نام فروش فوق العاده سایپا طی اطلاعیه‌ای منتشر شد. ثبت نام جدید سایپا از ۱۱ صبح ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و ویژه متقاضیان عادی است.

پیش فروش سایپا زیر قیمت بازار آغاز شد | پیش فروش سایپا با تحویل فوری + جزئیات
کدخبر : 11421
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد.پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پر فروش سایپا عرضه شده است.

جزییات ثبت نام فروش فوق العاده سایپا طی اطلاعیه‌ای منتشر شد. ثبت نام جدید سایپا از ۱۱ صبح ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد و ویژه متقاضیان عادی است.

کدام خودروها در طرح ثبت نام جدید سایپا ۱۴۰۲ عرضه می شود؟

فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۲ (دوشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۱ صبح)، به خودروی نیسان دیزل اختصاص دارد که ۵.۵۶۴.۵۴۰.۰۰۰ ریال قیمت گذاری شده است. رنگ این خودرو نیز آبی است.

 همانطور که اشاره شد کسانی که موفق به خرید نیسان دیزل قیمت کارخانه شدند پس از ۶۰ روز کاری می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند. شروع می شود.

لینک ثبت نام فروش فوری سایپا ۱۴۰۲

لینک ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در اردیبهشت نشانی https://saipa.iranecar.com است. برای ثبت نام جدید سایپا 1402 به این آدرس بروید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. اگر قبلا کد کاربری و رمز عبور دریافت نکردید ابتدا باید مراحل مربوط به ثبت نام در سایت سایپا را انجام دهید.

پس از انتخاب نوع و مدل خودرو (مدل سالی که خودرو شماره گذاری می‌شود) را در سامانه فروش اینترنتی بررسی کنید و در صورت موافقت نسبت به ثبت نام و سپس واریز وجه اقدام کنید.

آخرین مهلت ثبت نام جدید سایپا 1402

 به محض تکمیل ظرفیت فروش فوری سایپا اردیبهشت ماه غیر فعال خواهد شد.

نکات مهم ثبت نام جدیدترین فروش فوق العاده سایپا

در زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی سایپا، می‌توانید نسبت به انتخاب نوع خودرو با مدل کولر دار و یا لاستیک رادیال اقدام کنید.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

محدودیت‌های لازم از جمله دارا بودن گواهینامه رانندگی و سایر محدودیت‌ها در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی که متقاضی خرید، حائز شرایط ثبت نام در خصوص محدودیت‌ها نباشد و نسبت به واریز وجه اقدام نماید، ثبت نام، نهایی نمی‌شود و وجه واریز شده عودت خواهد شد.

ایران خودرو از فروش فوق‌العاده و پیش فروش پنج‌ محصول خود خبر داده. اما چه کسانی می‌توانند در طرح جدید ایران خودرو شرکت کنند؟

­ایران خودرو طی بخشنامه‌ای از پیش فروش و فروش فوق العاده پنج محصول خود خبر داد و اعلام کرده که این طرح برای متقاضیانی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو برای افرادی است که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند و اولویت و اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان بـه ایران‌خودرو اعـلام و پیامک ارسال شده است. این متقاضیان می‌توانند در قالب این طرح و بخشنامه از طریق سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران خودرو واریز وجه کنند.

اما چه خودروهایی در طرح پیش فروش ایران خودرو واگذار‌ می‌شود؟ بر اساس این بخشنامه، دناپلاس اتوماتیک توربوشارژر، پژو ٢٠٧ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موتور TUSP، سورن‌پلاس بنزینی و پژو پارس با موتور XU ۷ P در این طرح عرضه می‌شوند.

موعد تحویل این خودروها سه ماهه است. اما قیمت آنها قطعی نیست و در بخشنامه هم تاکید شده که مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است و قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

قیمت محصولات پیش فروش شده ایران خودرو

مبلغ خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو اعلام شده، قطعی نیست و مبلغ علی الحساب است. قیمت علی الحساب دناپلاس اتوماتیک با موتور توربو ۲۱۷ میلیون تومان است. قیمت اعلامی پژو ۲۰۷ دستی ۱۲۶ میلیون تومان است. قیمت سورن پلاس بنزینی ۱۳۲ میلیون تومان و قیمت هایما s7 و هایما s5 اتوماتیک به ترتیب ۳۴۰ و ۳۲۶ میلیون تومان اعلام شده است.

مهلت واریز وجه فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

افرادی‌ که در طرح فروش یکپارچه خودرو شرکت کرده‌اند و خودروی آنها تابستان ۱۴۰۲ واگذار می‌شود، می‌توانند در این هفته تکمیل وجه خود را انجام دهند.

افرادی‌ که خودروی خود را مرداد تحویل می‌گیرند،‌می‌توانند از تاریخ ۳۰ فروردین تا ۹ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز وجه خودروی خود را تکمیل و واریز کنند. اما نکته‌ مهم این است که پس از واریز وجه، امکان تغییر خودرو وجود ندارد.

پیش از این مهلت واریز وجه متقاضیان خودروی یکپارچه تا ششم اردیبهشت بود که تا نهم تمدید شد.

متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (بطور مثال دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده برروی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر و … باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن حذف شدن از نوبت تحویل، به مدت سه سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های آتی فروش ایران خودرو محروم خواهند شد.

سند خودرو نیز به مدت یکسال در رهن شرکت باقی می‌ماند. قیمت خودروها در طرح فروش فوق‌العاده قطعی است، اما در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقاء استاندارد مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است. ضمن اینکه با توجه به لزوم اجرای مرحله دوم ارتقاء استانداردی از خرداد ۱۴۰۲، پرداخت هزینه نصب این تجهیزات قبل از صدور فاکتور قطعی است و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریداران محترم صورت خواهد پذیرفت.

برخی از خودروهای ایران خودرو زمستان ۱۴۰۳به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اما متقاضیان می‌توانند خودروی خود را در سامانه یکپارچه تغییر دهند تا زمان تحویل آن تسریع شود.

به گفته وزیر صمت، چند مدل خودرو که تقاضایشان بیش از ظرفیت تولید یکسال است، دیرتر به متقاضیان داده می‌شود و برای همین افراد می‌توانند از مدل‌های دیگر انتخاب کنند.

حالا سخنگوی وزارت صمت زمان تحویل خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرده و گفته امکان تغییر خودرو در سامانه یکپارچه از ۵ اردیبهشت فراهم می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت صمت سه‌شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می‌شود.

با باز شدن سامان یکپارچه خودرو، متقاضیانی که زمان تحویل خودروی آنها دمستان ۱۴۰۳ است، می‌توانند مدل خودروی خود را تغییر دهند و زمان تحویل خودروی خود را داهش هند.

متقاضیان فوق‌الذکر می‌توانند انتخاب خود را در تمام شرکت‌های خودروساز و تمام مدل خودروها انجام دهند. سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد: شرکت ایران خودرو نیز برنامه افزایش تولید خود را با توجه به تقاضا پیش خواهد برد و از این رو زمان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ قطعاً تعدیل خواهد شد.

قالیباف گفت: با فراهم شدن امکان تغییر خودرو متقاضیان می‌توانند با آرامش لازم انتخاب مجددی برای تحویل سریع‌تر خودرو انجام دهند.

زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه

برخی از خودروهای پرتقاضای ایران خودرو قرار است زمستان ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده شود. اما زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه برای دیگر شرکت‌های خودروساز بین سه تا شش ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان