وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری با تحویل آنی برای این افراد | وام فوری 30 میلیونی بدون نیاز به سپرده و سود کم

شرایط ضامن برای بازپرداخت های دانشجویی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای وام‌های ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی و مبالغ بالاتر مشخص شد.

وام فوری با تحویل آنی برای این افراد | وام فوری 30 میلیونی بدون نیاز به سپرده و سود کم
کدخبر : 11400
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

شرایط ضامن برای بازپرداخت های دانشجویی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای وام‌های ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی و مبالغ بالاتر مشخص شد.

 به نقل از ایسنا، طبق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف ۱۵ میلیون، معرفی یک نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی الزام است.

همچنین برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز معرفی یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی و یا دو نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق الزامی عنوان شده است.

در نهایت برای دریافت وام‌های دانشجویی بیش از ۳۰ میلیون نفر نیز معرفی یک نفر ضامن دیگر علاوه بر ضامنین قبلی صرفا از میان کارکنان رسمی و پیمانی واجد شرایط در ماده فوق الزامی عنوان شده است.

بر اساس تاکید صندوق رفاه دانشجویان دانشجویان می‌توانند برای دریافت چهار وام دانشجویی یعنی تحصیلی، شهریه از منابع صندوق ضروری و ودیعه مسکن اقدام کنند که مبالغ وام تحصیلی بر اساس مبدا تحصیلی عنوان شده است و پرداخت وام تحصیلی به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی به صورت شش ماهه پرداخت می‌شود.

همچنین مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متاهل حداکثر تا دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد تعیین شده است و تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای واجد شرایط دریافت وام تحصیلی می‌باشند.

وام شهریه نیز به شماره حساب دانشگاه بابت تامین بخشی از بدهی شهریه دانشجویی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود. دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی صرفا می‌توانند از وام شهریه صندوق رفاه بهره‌مند شوند.

بر این اساس دانشجویان نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، همچنین دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد و موسسات غیر دولتی و غیر انتقاعی می‌توانند از این وام استفاده کنند.

در نهایت صندوق رفاه دانشجویان در خصوص دریافت وام ضروری و ودیعه مسکن متاهلی نیز عنوان کرده است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از دریافت مدارک و مستندات از دانشجویان قبل از اطلاع رسانی و صدور بخشنامه در خصوص پرداخت این دو وام خودداری کند.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان