تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک انگشتر و انتخاب کن تا بگم جنس مخالف عاشق چه ویژگیت میشه | تست شخصیت شناسی

یک انگشتر را انتخاب کنید تا بببینید جنس مخالف جذب کدام ویژگیتان می شود

یک انگشتر و انتخاب کن تا بگم جنس مخالف عاشق چه ویژگیت میشه | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16145
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.همه ما در زندگی کسی را داریم که به ما کمک می کند و وقتی کسانی که دوستشان داریم پیش ما نیستند، میدانیم که د زندگی همیشه به ما کمک خواهند کرد.شـما درخانواده خود فرزند چندم هستید؟ بگویید تا مـا هم بشما بگوییم کـه چـه خصوصیات شخصیتی در شـما نهفته اسـت.

یک حلقه را انتخاب کنید و قدرت واقعی خودتان را بشناسید و شگفت زده شوید!

به 6 جواهر زیر نگاه کنید. کدام یک از آن ها توجه شما را به خود جلب کرده است ؟ با انتخاب و خواندن اطلاعات آن به شخصیت خود پی ببرید .

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

1. شما یک شکارچی هستید

همانند شکارچی سرشار از انرژی وحشی و خروشان هستید که در لحظه فوران می کند ، جذابیت چشمانتان فراموش نشدنی است . نگاه های شما در روح و قلب طرف مقابل نفوذ می کند و همین اتفاق باعث می شود تا به راحتی دیگران با شما ارتباط برقرار کنند اما به دلیل روحیه حساسی که دارید اجازه نزدیک شدن افراد به قلبتان را نمی دهید . خیانت و تقلب برای شما غیرقابل بخشودنی است و از آن نمی گذرید . به خاطر رفتار و زندگی تان اغلب دیگران به شما حسادت می کنند که نسبت به آن ها بی توجه هستید .

2. شما پزشک هستید

شما همانند یک پزشک جان دوباره به دیگران می بخشید . از دیدگاه مردم شما فردی ساده و اجتماعی هستید و به خاطر حلقه اجتماعی بزرگی که دارید ارتباط گیری با شما آسان و سرگرم کننده است . بسیاری از مردم بارها متوجه شدند که صحبت کردن با شما روحیه زندگی و خلقت را در آن ها ایجاد می کند. شما انرژی گرمی دارید و چیزهای زیادی به دیگران یاد می دهید . بیشتر مراقب خودتان باشید و دوست داشته باشید. فرصت هایی که زندگی به شما می دهد را از دست ندهید.

3. شماسرشار از عشق هستید

بزرگترین حسی که درون شما بیشتر به چشم می خورد عشق و علاقه است . شما فردی عاشق با روحیه محبت و عشق هستید . معمولاً شما عمیقاً عاشق همه چیز در زندگی خود هستید ، مثل تجارت ، شغل ، زندگی ، ازدواج ، سفر و .... . وقتی خوشحال هستید خیلی زیبا هستید. لبخند جذابی دارید و به همه اطرافیان خود شادی می بخشید . هر چیز کوچکی در زندگی برای شما با ارزش است و دوست دارید ، مثل فنجان و حتی گل .

4. شما یک بانوی واقعی هستید

شما فردی با سلیقه بی عیب و نقص هستید ، آرامش و صبوری ذاتی شما توجه همه را به خودش جلب می کند ، هیج رازی از دیدتان پنهان نیست .هرگز در مورد راز هایتان با بقیه صحبت نمی کنید و محرم اسرار خوبی هستید .

5. شما زنانگی زیادی دارید

شما همیشه جوان، رویاپرداز و دوست داشتنی هستید و قلب بزرگی که دارید توجه مردان را به خود جلب می کند. زیبا ، جذاب و رویاپرداز هستید و معمولا با پشتکاری که دارید رویاهایتان به واقعیت تبدیل می شود. در معاشقه عالی و شخصیت بازیگوشی دارید . اگر می خواهید مردی را تحت تاثیر قرار دهید، انجام این کار برای شما آسان است. شما سرشار از انرژی ملایمی هستید .

6. شما یک ملکه هستید

ملکه با خودش و دیگران صادق است. گاهی اوقات اطرافیان شما از صراحت اغراق آمیز شما رنج می برند، اما جذابیت طبیعی شما باعث می شود به سرعت آن را فراموش کنند.اگر کسی را در زندگی دوست داشته باشید به راحتی آن را ابراز می کنید و از صحبت کردن در مورد عشقتان احساس پشیمانی و ندامت نمی کنید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه