فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 7 فروردین ماه | فال pmc روزانه 7 فروردین ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 7 فروردین ماه | فال pmc روزانه 7 فروردین ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10974
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.~

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما فردا سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.~

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. منتظر کسی یا چیزی هستید و این انتظار شما را کلافه کرده است. بهتر است تلفن را بردارید و آن تماسی که همان دیروز باید می گرفتید را همین الان بگیرید. شما معمولا به دلیل عدم اطمینان به دیگران دوست ندارید با کسی شریک شوید، اما کار گروهی همیشه خیلی بهتر از انفرادی جواب می دهد و الان زمانی مناسب برای شروع یک کار جدید با شریکی قابل اعتماد می تواند باشد.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.~

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. اساسی‌ترین کارهای شما، مثل پرداخت کردن صورت حسابهایتان، فردا غلبه‌ناپذیر به نظر می‌رسند. شما فردا تمرکز محدود شده‌ای را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، فردا را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شدت یافتن احساسات‌تان می‌تواند فردا گیج‌کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات‌تان را سرکوب کنید می‌توانید با کار کردن احساسات‌تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب‌تان گوش فرا دهید!

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

 فال ۷ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

درحالیکه شما کاملاً در مورد فردا هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.فردا همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان