رئیسی: انسان نباید تسلیم محدودیت‌ها شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود، خطاب به جمعی از ایتام گفت: تلاش کنید با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف افرادی تاثیرگذار و آینده‌ساز باشید.

رئیسی: انسان نباید تسلیم محدودیت‌ها شود
کدخبر : 10971
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سید ابراهیم رئیسی شامگاه شنبه همزمان با سومین شب ضیافت‌الله، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و مسئولان این دو سازمان حمایتی بود.

رئیسی پس از اقامه نماز مغرب و عشا، روزه خود را در کنار ایتام حاضر افطار کرد و در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمانه جمعی از خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش حمایتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی مصداق هم کسانی هستند که امام صادق (ع) آنها را گنج‌هایی دانست که در صورت توجه و تربیت صحیح می‌توانند تاریخ‌ساز باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انسان در زندگی خود نباید تسلیم محدودیت‌ها شود، افزود: چه بسیار افراد موفقی هستند که محدودیت‌ها و کاستی‌های زندگی خود را تبدیل به انگیزه و فرصت‌هایی برای پیشرفت کرده و با توکل بر خدا و تلاش مضاعف به مدارج عالی اجتماعی رسیده و هم آینده خود را درخشان کرده‌اند و هم دستگیر دیگران شده‌اند.

رئیسی عدم برخورداری از نعمت پدر و مادر و شرایط مطلوب زندگی را سخت توصیف و در عین حال تصریح کرد: هر انسانی هم می‌تواند یک فرد تاثیرپذیر باشد و هم یک فرد تاثیرگذار و تفاوت این دو در میزان تلاش و همت افراد است، پس تلاش کنید تا با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف افرادی تاثیرگذار و آینده‌ساز باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان