روانشناسی | تست شخصیت شناسی

روانشناسی | فرشته محافظ شما چه پیامی برای امسالتان دارد؟ | یک بال را انتخاب کنید و پیام را بخوانید

بال فرشته ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و کشف کنید که خود واقعی شما کیست.

روانشناسی | فرشته محافظ شما چه پیامی برای امسالتان دارد؟ | یک بال را انتخاب کنید و پیام را بخوانید
کدخبر : 10914
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

. بال روح

شما فردی عاقل و بالغ هستید که دوست دارید به دنیا و همه چیز اطرافتان بیندیشید، به راحتی نیت را درک می کنید و میدانید که چه چیزی میخواهند. شما بسیار سخاوتمند هستید و همیشه به کسی که به شما نیاز دارد کمک میکنید. روح لطیف شما به شما کمک می کند تا با لحظات سختی که در زندگی خود مواجه میشوید، کنار بیایید. اما نگران نباشید: شما هر مشکلی را که برایتان پیش بیاید به راحتی حل خواهید کرد!

2. بال عدالت

شما بسیار صادقید و همیشه به دنبال عدالت هستید. باید به خودتان افتخار کنید چون امروزه چنین افرادی در دنیا کم پیدا میشوند. وقتی میخواهید تصمیمی بگیرید که به نوعی بر خانواده یا دوستانتان تأثیر میگذارد، همیشه سعی می کنید منصفانه فکر کنید و رفتار کنید. توانایی شما در تشخیص درست از نادرست به شما در بسیاری از موقعیت ها کمک می کند تا مشکلاتی را که شما را آزار می دهد حل کنید.

3. بال حقیقت

شما همیشه حقیقت را می گویید، بنابراین از اینکه کسی شما را به دروغ متهم کند ترس و واهمه ای ندارید. شما فردی هستید که از دروغ و مکر متنفر هستید. وقتی چیزی هست که دوست ندارید و ناراحت کننده است، ترجیح می دهید مستقیماً آن را بگویید و مشکل را حل کنید. شما دوست دارید با وجدان آرام و در آرامش زندگی کنید. هرچقدر هم که دشوار باشد، شما همیشه سعی می کنید همه را درک کنید، حتی دشمنانتان را . زیرا میدانید که همیشه راهی برای حل و فصل اختلافات بصورت مسالمت آمیز و بدون جنگ و جدال وجود دارد.

دوستان شما می دانند که شما فردی هستید که همیشه می توانند به او اعتماد کنند و زمانی که به کمک نیاز دارید، همیشه به شما کمک میکنند.

4. بال عشق

عشق درزندگی شما بسیارباارزش ست. اما فقط جنبه شخصی ندارد، بلکه عشق و محبت شما شامل حال همه اطرافیانتان میشود. شما با همه افراد جامعه با محبت رفتار میکنید. عشق چیزی است که دائما از قلب شما سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید به همه نیازمندان کمک کنید.

شما زندگیتان را دوست دارید و مهمتر از همه، عشق شما بی قید و شرط است. اما یادتان باشد که بسیاری از مردم مثل شما نیستند و براحتی از مهربانی و قلب سخاوتمند شما سوء استفاده میکنند. مراقب اطرافیانتان باشید و به هیچ وجه اجازه ندهید شما را گول بزنند.

5. بال موفقیت

شما فوق العاده جاه طلب هستید و میدانید که می توانید به تمام اهدافی که برای خود تعیین کرده اید، برسید. شما می دانید که خوش شانس بودن در زندگی بسیار مهم است و برای تحقق بخشیدن به بهترین آرزوهایتان ، نه تنها به شانس نیاز دارید، بلکه برای رسیدن به اهداف خود به تلاش کردن هم نیاز دارید.

با این حال، شما در تمام زندگیتان روی شانس تمرکز کرده اید و چه آن را بخواهید یا نه، همیشه در همه تصمیم هایتان اول روی شانس خود حساب میکنید.

6. بال ایمان

شما یکی از مثبت ترین افراد جهان هستید.شما نور را حتی در تاریک ترین تونل پیدا میکنید. حتی در سخت ترین شرایط هم ایمان خود را از دست نمی دهید و از همه مهمتر از موقعیتی که در آن قرار دارید ویا مشکلاتی که برایتان پیش می آید، شکایت نمی کنید، بلکه به دنبال راه حلی برای حل آن مشکل هستید.

از افراد منفی گرا که همیشه از همه چیز شکایت میکنند و از مشکلات فرار میکنند، خوشتان نمی آید. از این افراد فاصله بگیرید زیرا افکار شما را خراب می کنند و باعث بدبینی شما می شوند. ایمان و امید شما به زندگی، مسری است . به همین دلیل در زندگیتان افراد خوب و مثبت را جذب می کنید.

7. بال مبارزه

شما همیشه درحال جنگیدن هستید. فکر می کنید هیچ چیز درزندگی بدون جنگیدن بدست نمی آید و باید هرروز برای آن بجنگید. معمولاً شما بسیار ساکت، رازدار هستید . دوست دارید درآرامش زندگی ‌کنید، اما در مواقع لزوم، عصبانیت خود را رها می‌کنید و منفجر می‌شوید.

مهم نیست که رسیدن به چیزی سخت باشد، شما تا آخرین لحظه می جنگید تا آن را بدست آورید. به لطف این ویژگی ها، حتی اگر به چیزی که می خواهید، نرسید همچنان آرام می مانید. زیرا می دانید که هر کاری را که درحد توانتان بوده برای رسیدن به آن انجام داده اید.

8. بال رویاها

فردی خلاق ،که دوست دارد در مورد زندگی و رویاهایش زیاد فکر کند. شما همیشه در حال خیال پردازی هستید و هرگز از دنبال کردن اهداف جدید دست نمی کشید، زیرا معتقدید که هیچ چیز در این دنیا غیرممکن نیست. فهرست کارهایی که می خواهید انجام دهید بسیار زیاد است. از نظر روحی درونگرا هستید و دوست ندارید احساسات خود را زیاد نشان دهید، انگیزه کافی برای تنها ماندن و برآورده کردن آرزوهایتان را دارید. دیگران فکر میکنند که شما تنها هستید، اما در واقعیت، شما فردی هستید که از تنهایی خودتان لذت می برید. مهم نیست دیگران چه فکری میکنند.

9. بال آرزو

شما آنقدر با اشتیاق زندگی می کنید که هر چالشی را در مسیر خود با آغوش باز میپذیرید. رویاهای زیادی دارید و گاهی این تصور که نمی توانید همه آنها را محقق کنید، شما را از زندگی ناامید می کند. در لحظه زندگی می کنید و لذت میبرید. هدف نهایی شما همیشه اجرای برنامه هایتان است. وقتی کاری میخواهید انجام دهید سعی میکنید به بهترین روش انجام دهید و وجدان کاری بالایی دارید.

تمام وجود و انرژی ات را صرف چیزها و افرادی می کنی که خوشحالت می کنند تا دستت را روی قلبت بگذاری و بگویی: «من یک بار زندگی میکنم و آن طور که می خواهم زندگی میکنم.»

منبع: طلا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان