فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 27 اسفند ماه | فال pmc روزانه 27 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 27 اسفند ماه | فال pmc روزانه 27 اسفند شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10850
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

می توانید بسیاری از حقایق را که در پس پرده بوده اند کشف کنید. با اراده ای که دارید به راحتی می توانید حقایق را بیابید حتی پیچیده ترین و مرموز ترین مسائل را می توانید دریابید.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

آدمی هستید که معمولاً باعث شادی دیگران می شود، اما مشکل این جاست که گاهی زیاده روی می کنید، یعنی حاضرید که خودتان را نادیده بگیرید تا هر طور شده دیگران را خوشحال کنید. فردا ممکن است ناگهان حرفی بزنید که اصلاً به عواقب آن توجه نکرده اید. قصدتان این نیست که کسی را ناراحت کنید، اما باید برای خودتان هم وقت بگذارید. پس سعی کنید مرزهایی را برای روابط تان درنظر بگیرید که در آینده چنین مشکلی پیش نیاید.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. فردا شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.~

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.~

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

این نصیحت را فردا آویزه گوشتان کنید: قبل از حرف زدن فکر کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد. شرایط کیهانی فعلی روی همه تأثیر گذاشته است و یک شوخی به نظر خودتا خنده دار ممکن است کاملا اشتباه برداشت شود، یا با یک اظهارنظر نابجا درگیر یک بحث ناخواسته خواهید شد. سعی کنید تا جای ممکن با افراد آرام سر و کار داشته باشید و اگر هم اشتباهی از شما سر زد عذرخواهی کرده و بحث را ببندید و موضوع را الکی کش ندهید. فردا ذهنتان حسابی درگیر کار خواهد بود و ممکن است آنقدر سرتان شلوغ باشد که نتوانید آنگونه که عشقتان انتظار دارد به او رسیدگی کنید. با او حرف زده و بگویید که خیلی زود کارتان را تمام کرده و به کنار او خواهید شتافت. حتی قول بدهید که فردا شب با او بیرون خواهید رفت.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

خیلی آهسته از آسمان رویاها پایین بیایید و روی کارهای خود متمرکز شوید. فردا باید پایتان روی زمین باشد و به مسوولیت های خود رسیدگی کنید. البته خیلی در مور خود یا برنامههایتان حرف نزنید. اگر ایده های خاصی به ذهنتان می رسد، سریع و با صدای بلند آن را جار نزنید. بهتر است کمی به خود فرصت دهید و در فرصتی مناسب به جزئیات آن رسیدگی کنید. اگر استرس دارید، در میانه روز کمی بخوابید، ماساژ بروید یا یوگا کنید.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

شاید فردا تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا در مرکز توجه خواهید بود و قدرت بیان بسیار بالایی خواهید داشت. می توانید به سادگی اطرافیان را جذب کرده و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. به طوری که می توانید به راحتی بحث را در هر جمعی کنترل کنید و یا حتی در یک جلسه سخنرانی کنید. بهتر است فردا بدون برنامه ریزی به دوست اجتماعی خود ابراز عشق نکنید، نتیجه خوبی برای این کار پیش بینی نمی شود. مواظب رمز کارت و گذرواژه ایمیل خود باشید. انتظارات زیادی از شریک زندگی خود دارید و استانداردهای بالایی را در این رابطه برای خود تعیین کرده اید. با نامزد خود حرف بزنید و مرزها را در رابطه تان مشخص کنید. ببینید آیا به زندگی از یک دریچه نگاه می کنید؟

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

شاید فردا دوست داشته باشید کارت تبریک سال نو برای یکی از دوستان قدیمی‌تان بفرستید، اما این کار مقدماتی می‌خواهد که شما بهش فکر نمی‌کردید! شما نمی‌توانید به راحتی عمیق ترین احساسات خود را به زبان بیاورید، برای اینکه فردا فقط نباید در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنید، بلکه باید در عمل هم عشق خود را ثابت کنید. پس از انجام دادن کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشید!! و در سال جدید در رفتارتان تجدید نظر کنید.~

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

حالا که به نقطه ی حساس یک رابطه نزدیک شده اید، به نظر می رسد که احساسات حاکم بر این رابطه به تدریج رنگ می بازند. ممکن است افکار منفی ناگهان هجوم بیاورند و بعد فروکش کنند، اما سکوتی که حس می کنید به این معنی نیست که همه چیز خوب پیش می رود. جلوی خشم تان را بگیرید تا چیزی نگویید که بعد پشیمان شوید. تا زمانی که بر خودتان مسلط نشده اید باید این انرژی های پر جوش و خروش را از اطراف تان دور کنید. راه حلی که به شما توصیه می شود بسیار ساده است، فقط این که رویکردتان را تغییر دهید و به صدای قب تان گوش کنید.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا دوست دارید جلب توجه کنید، به همین دلیل افرادی را که مرکز توجه هستند، زیر ذره بین قرار می دهید و می کوشید تا خودتان را به سطح آنها برسانید. اما مراقب باشید در این راه زیاده روی نکنید. شما باید خود واقعی تان باشید و نظر دیگران را ملاک رفتارتان قرار ندهید. ذهن شما پر از ایده های نو است و دوست دارید آنها را با دیگران در میان بگذارید. در این کار درنگ نکنید. به زودی مسافرت کوتاهی در پیش خواهید داشت و فردی را ملاقات خواهید کرد که تاثیر خوبی بر زندگی تان می گذارد.

 فال ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان