فال pmc | فال pmc روزانه

فال pmc روزانه 11 اسفندماه | فال pmc روزانه 11 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال pmc روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال pmc روزانه 11 اسفندماه | فال pmc روزانه 11 اسفندماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 10403
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این فردا وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما فردا در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.~

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

با وجود این که معمولا برنامه روزانه خود را به راحتی پیش می برید، فردا هرچقدر هم سخت تلاش کنید طبق برنامه پیش نخواهید رفت. دلتان هوس آشنایی با افراد جدید و شلختگی کرده است. پس کارهای مهمتان را در اولویت قرار داده و در مورد بقیه چیزها سخت نگیرید، هر چه باشد فردا جمعه است و اگر قرار باشد فقط یک کار انجام دهید بهتر است این کار بیرون رفتن و تماشای غروب آفتاب باشد. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، فردا دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

فردا تخیلاتتان می‌تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می‌آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می‌رسد.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال فردا می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

به نفعتان است که فردا جز حقیقت چیزی نگویید، زیرا نزدیکانتان خیلی بیش از آنچه که فکر می کنید از اوضاع با خبر هستند. دقت به جزئیات مخارج و صورت حساب هایتان در پس انداز کردن به شما کمک خواهد کرد. فردا به شما توصیه می شود تلفنتان را خاموش کنید و در خانه بمانید و مکالمات غیر ضروری با دوستانتان را به وقت دیگری موکول کنید. شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. فردا استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

بی ثباتی که این روزها آن را احساس میکنید آنقدر ادامه می‌یابد که زندگی شما را به چالش خواهد کشید. شما هنوز زیر فشار شدید تغییرات هستید، اما کاملا آماده نیستید. حتی اگر فردا دیگران شما را مجبور می‌کنند تا مقاصد و اهداف خود را آشکار کنید،‌ اما ایده خوبی نیست که بیش از آنچه که می‌دانید درست است چیزی بگویید. برای اینکه حس کنجکاوی دیگران را ارضا کرده باشید لازم نیست داستان سرهم کنید. به رویاهایتان توجه کنید و روی آنها متمرکز شوید، به خاطر اینکه آنها هیچ وقت شما را گمراه نمی‌کنند.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و فردا زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما بیماری خفیفی را پشت سر گذاشته اید، به همین دلیل تصمیم دارید به سلامت خود اهیمت بیشتری دهید. فردا پر از انرژی خواهید بود طوری که شاید برای ثبت نام در باشگاه اقدام کنید. اما زیاده روی نکنید. شاید بهتر باشد به دکوراسیون خانه خود هم تنوعی دهید. این کار بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. فقط قبل از اقدام به هر کاری، خوب راجع به آن فکر کنید تا منجر به پشیمانی نشود. فردا آنچه را که لایق اش هستید به دست خواهید آورد و تمام تلاش هایتان نتیجه خواهد داد. شما به توانایی های خود افتخار خواهید کرد. فردا فرصت آن است که احساسات خود را با محبوب تان شریک کنید، بنابراین از همین حالا قرار ملاقاتی با او بگذارید

فال ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما فردا می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان