روانشناسی | بگو چندتا اسب تو تصویر میبینی تا بگم چقدر باهوشی

در نگاه اول چند اسب در تصویر زیر می بینید؟

روانشناسی | بگو چندتا اسب تو تصویر میبینی تا بگم چقدر باهوشی
کدخبر : 10345
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

پاسخ:

در نگاه اول یک تا چهار اسب را در تصویر دیدم

اگر شما یک اسب یا نهایتا توانستید تنها 4 اسب را در تصویر زیر ببینید به معنای این است که شما اصولا فرد ریز بینی نیستید یا بهتر است بگوییم نسبتا سطحی نگر هستید به همین خاطر هم چندان علاقه ای به دقیق شدن در مسائل زندگی ندارید و همیشه خیلی سریع و بدون نگرانی برای زندگیتان تصمیم گیری می کنید. از طرف دگر از ویژگی های بارز شما این است که به وحدت وجود اعتقاد  دارید به این معنا که به نظر شما همه افراد به هم مرتبط هستند و جزئی از یک کل بزرگ تر می باشند، با توجه به این موارد شما از جمله افرادی هستید که برای کارهای گروهی ارزش قائل می شوند و کارهای خود را به بهترین شکل انجام می دهند به علاوه اگر در موقعیت رهبری قرار بگیرید رهبری دلسوز خواهید بود.

در نگاه اول پنج تا ده اسب را در تصویر دیدم

به گزارش شایانیوز، اگر در نگاه اول توانستید بین 5 تا 10 است را در تصویر بالا پیدا کنید پس یعنی شما فردی کمال گرا و جدی هستید که تمام سعیتان را می کنید تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. از دیگر ویژگی های شما می توان به منطقی بودن و متمرکز بودنتان بر روی وضایفتان اشاره کرد. شما فردی با پشتکار هستید که همیشه سعی می کنید با انجام برنامه ریزی به تمام هدف های خود برسید اما با توجه به کمالگراییتان گاها ممکن است در صورت شکست و نرسیدن به هدفتان دچار ناراحتی شدید شوید اما فراموش نکنید که همیشه نمی توان همه چیز را به دست آورد.

در نگاه اول بیش از یازده اسب را در تصویر دیدم

اگر شما توانستید در نگاه اول یازده اسب یا بیشتر را در این تصویر مشاهده کنید به معنای این است که شما فردی ریز ببین و دقیق هستید به همین خاطر هم ممکن است شما مسائلی را درک کنید که دیگران قادر به درک آن ها نیستند. شما معمولا برای رسیدن به بهترین نتیجه به ریز ریز جزئیات توجه می کنید و دوست دارید کارها را با پیروی از یک رویه و دستورالعمل انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. اصرار و میل شما برای رسیدن به بهترین نتیجه معمولا باعث می شود تا از نتیجه کارهایتان خیلی مطمئن نباشید و همیشه شک و تردید داشته باشید. برای آرامش خودتان بهتر است که خیلی مسائل را جدی نگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان