روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | بگو کدوم قورباغه رو انتخای میکنی تا بگم چطوری پولدار میشوی؟

با انتخاب یک قورباغه ببینید که چگونه ثروتمند می شوید .

روانشناسی | بگو کدوم قورباغه رو انتخای میکنی تا بگم چطوری پولدار میشوی؟
کدخبر : 10245
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

1 قورباغه

موفقیت در حرفه ای حاصل می شود که به شهرت، تبلیغات یا زیبایی مربوط می شود. روزنامه نگاری، تبلیغات زیبایی، جواهرات و لباس چیز هایی است که شما را ثروتمند می کند. همچنین ممکن است موفقیت در حرفه بازیگری یا نوازندگی باشد .

2 قورباغه

مسیر شما به سوی ثروت و موفقیت است .تفکر منطقی و نگاه گسترده شما به اجرای هر ایده ای که در ذهنتان دارید کمک می کند تا به چیزی که می خواهید برسید ! موفقیت و ثروتمند شدن شما در هنر وکالت به چشم می خورد .

3 قورباغه

مهمترین ویژگی شما ایمانتان است . مهم

نیست به چه اعتقادی دارید مهم آن است که ایمانتان به شما به شما قدرت می دهد تا کاری را که شروع کردید به اتمام برسانید . برای موفقیت، ابتدا باید به خود و قدرت خود ایمان داشته باشید، سپس همه چیز درست می شود! شغل ایده آل برای شما شغلی است که شامل ارتباط و کمک باشد  مثل پزشک، روانشناس، معلم.

4 قورباغه

اگر می خواهید ثروتمند شوید، با عجله به دنبال افراد همفکر باشید. شما نمی توانید به تنهایی ایده های خود را اجرا کنید و موفق شوید. کار تیمی به شما کمک خواهد کرد.

5 قوربغه

مسیر شما به سوی ثروت مربوط به خانه و آسایش است. آشپزی، تعمیرات، ساخت و ساز، خانه و فعالیت های دیگر پول خوبی به همراه خواهد داشت. مهمتر از همه، شما از دادن راحتی و آسایش به مردم و راحت تر کردن زندگی آنها لذت می برید.

6 قورباغه

راه پول و ثروت در تمایل شما به حرکت مداوم است. فعالیت های عادی و یکنواخت برای شما مناسب نیست. سفر و ورزش سرگرمی هایی است که برای شما تبدیل به تجارت سودآور می شود.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان