روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | با کدام کلید در صندوق رو باز میکنی تا تمام شخصیتتان را رو کنم

به تصویر کلیدها خوب دقت کنید و کلیدی را انتخاب کنید که از نظر شما می‌تواند صندوق قدیمی را باز کند.

روانشناسی | با کدام کلید در صندوق رو باز میکنی تا تمام شخصیتتان را رو کنم
کدخبر : 10077
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

کلید شماره ١: این کلید بسیار ساده و بدون تزئین اما درعین حال مناسب برای بازکردن هرنوع قفلی است. تعداد کسانی که این قفل را انتخاب می‌کنند زیاد است. این افراد منطقی، مصمم و تحلیلگر هستند اما در عین حال گاهی شکننده و آسیب‌پذیر‌ند.

کلید شماره٢: اگر این کلید را انتخاب کردید یعنی از نظر شخصیتی جذاب، قوی و مبتکر هستید. به راحتی هرآنچه را که می‌خواهید بدست می‌آورید و فردی مستقلال هستید!

کلیدشماره٣: این کلید نایاب است و انتخاب آن نشان‌دهنده اعتماد به نفس بالاست. فقط یک شخصیت قاطع و پراز ایده‌های جالب دست به همچین کاری می‌زند. اگر شما این کلید را انتخاب کردید یعنی با مشکلات به راحتی روبرو می‌شوید و زمام امور زندگی را در دست دارید.

کلیدشماره ۴: انتخاب کلیدی به شکل برگ‌های شبدر علامت خوش‌شانسی است. شخصیتی خوش‌گذران، بی‌خیال و خوش‌بین که همیشه نیمه پر لیوان را می‌بیند. اگر این کلید را انتخاب کردید مراقب باشید! گاهی تفکر خوش‌بینانه باعث انجام رفتارهای بدون فکر قبلی و در نتیجه پشیمانی می‌شود.

کلیدشماره ۵: انتخاب کلیدی با جزئیات و تزئینات فراوان، کلیدی که بیشتر در افسانه‌ها و داستان‌های پریان دیده می‌شود، نشانه شخصیتی با رویاپردازی خلاق و تخیلی است. شما شخصیت خاصی دارید و متاسفانه تخیلی بودن باعث می‌شود حس کنید از بسیاری نعمت‌ها محرومید و جایگاه اشتباهی در دنیا دارید.

کلید شماره۶: انتخاب کلیدی کلاسیک به معنی داشتن شخصیتی منطقی و پراز احساس‌های خوب است. شما فردی وفادار هستید و از دیگران هم انتظار مشابهی دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان