کد مطلب: 29943

علی دایی | علی دایی و همسرش | علی دایی و دخترش

عکس جنجالی علی دایی و دختر جوان در رستوران مشهور دبی | این خانوم کیست؟

علی دایی عکس جنجالی از این دختر جوان در رستوران مشهورش منتشر کرد که حواشی زیادی در پی داشت.

عکس جنجالی علی دایی و دختر جوان در رستوران مشهور دبی | این خانوم کیست؟

علی دایی بهترین گل زن تیم ملی ایران است. علی دایی سرمربی و بازیکن پرسپولیس بود. وی کارنامه درخشانی در عرصه ورزشی دارد. علی دایی هر سال فعالیت های خیریه انجام میدهد. علی دایی هم در عرصه ورزش و هم در زندگی شخصی خودش، نماد یک اسطوره است. علی دایی بین مردم ایران محبوبیت فراوانی دارد.

در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص ملاقات علی دایی و کریستیانو رونالدو در تهران به گوش می‌رسید. حتی سایت باشگاه پرسپولیس هم امروز خبر از حضور علی دایی در فرودگاه برای استقبال از رونالدو داد که البته این خبر از خروجی سایت این باشگاه پاک شد.

در ادامه عکسی منتشر مشاهدیه میکنید که علی دایی با این دختر جوان به رستوان معروف در دبی رفته است.

دیدار علی دایی با این دختر

 علی دایی

علی دایی رو همه ما می شناسیم و هم شما. اصلا مگه میشه مگه پیدا میشه کسی که علی دایی شهریار ایران رو نشناسه. شخصیت و محبوبیت این چهره به قدری هستش که اصلا شاید خیلی وقت ها ربطی به فوتبال نداشته باشه و خیلیا قلبی علی دایی رو دوست دارند حتی اگه یک پرسپولیسی نباشن! چرا که علی دایی پرسپولیسی هستش! علی آقا دایی اما به مانند همه افراد مشهور جامعه، به جز اونچه که در کار و بار ازش می بینیم، لایف استایل خصوصی داره که باز هم به مانند همه افراد مشهور، چه بخواد و چه نخواد جزئیاتی از گذشته و حالش به بیرون و گوش مردم درز میکنه!

یکی از این جزئیات داشتن دختری به نام دنیز می باشد که در برنامه فوتبالی لو داده شد و همگان فهمیدند علی دایی به جز دخترش نورا دختری دیگر به نام دنیز دارد که خیلی ساله تو ایران زندگی نمیکنه و همراه با مارش در لندن حضور داره. جالبه که تا پیش از اینکه از سمت خود علی دایی این موضوع علنی بشه، دنیز هیچگاه حاشیه سازی نمیکرد که مثلا جار بزنه و بگه من دختر چه کسی هستم! قطعا این تواضع رو هم از پدرش آموخته حتی اگه ازش دور بوده!

دنیز دایی همراه با مادرش مهسا که البته در اینستاگرام مایسا نام داره، در لندن زندگی میکنه به طوری که شاید چندان فارسی خوندن و نوشتن رو هم بلد و مسلط نباشه! مهسا خانوم پس از شهرت دنیز حالا پیج خود را بالا کشیده و با جذب کلی فالوور فعالیت داره.

علی دایی و همسرش

 علی دایی

خب قطعا اگر من و شما هم بودیم و روحیات مادر دنیز رو داشتیم دست به این حرکت میزدیم تا بتونم شهرت یافته بشیم! طعم شهرت هرچند که با حواشی همراهه، اما میتونه شیرین باشه مگه اینکه خلافش ثابت بشه و واقعا شخص دوست نداشته باشه!

مهسا خانوما که ظاهری کاملا امروزی و ترند شده داره، عکس و ویدیوهای بسیاری از خود به اشتراک میذاره که خب این مدلی از اونجایی که خیلی قرتی به نظر میاد، پیجش رو بزرگ کرده و اینبار با انتشار تصویری از مادرش که میشه مادر بزرگ دنیز و میشه مادر زن سابق علی دایی، توجه بسیاری از کاربران رو به خود جلب کرد.

داستان ازدواج علی دایی و مهسا! اصلا ازدواجی در کار بوده؟

علی دایی در سال 1383 صاحب فرزندی به نام دنیز شد اما ظاهرا این ازدواج به طور عقد رسمی شاید نبوده و یا به هر دلیل که خاصه علی دایی همسر اولش رو به عنوان همسر قبول نداره و حتی حالا هم میگه من تنها یکبار ازدواج کردم اما دو دختر دارم!

 علی دایی

به هر حال مادر دنیز در حال حاضر هست و دخترش رو بزرگ کرده اما جالبیش اینجاست که خانوم خانوما از اون مدل چهره ها هستند که از شدت پروتز و عمل چهره ای بسیار عروسکی پیدا کردن و حالا دنیز شباهت چندانی به مادرش نداره!

دنیز دایی هم به جرگه شاخ های اینستاگرامی جوین شده؟

همه این موضوعات رو دیدیم و شنیدم. هرچند پس از این ماجرا ها بود که رفته رفته به تعداد دنبال کنندگان دنیز در اینستاگرام اضافه شد. و حالا او این روزها به یک اینفلوئنسر و چهره مشهور در شبکه های اجتماعی بدل شده است و در یک سال اخیر نزدیک به سیصد هزار دنبال کننده را با خود همراه کرده است.

با این حال چند ماهی است که دنیز خودخواسته از فضای مجازی فاصله گرفته است و فعالیت خاصی در صفحه شخصی اش انجام نمی دهد. در همین‌ راستا حالا و بعد از مدت های طولانی دختر اسطوره فوتبال ایران تصویری ساده و به دور از جنجال در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است.

رفاهی که علی دایی نه تنها تو لندن، بلکه در ایران در اختیار دنیز گذاشت!

 علی دایی

البته که دنیز خانوم دایی نه تنها اونور آب در رفاه کامل به سر میبرن بلکه قبل از عید هم که به دیدار بابا جانشون در ایران اومدن حسابی خوش گذرونی کردن و لب ساحل ویلای لوکس علی دایی استوری هایی منتشر کرد. دنیز دایی اغلب تصاویری که در اینستاگرام منتشر می کند قابل انتشار نیست و پوششی نامتعارف دارد که خب البته ایشون از کودکی با فرهنگ اروپایی بزرگ شدن و چندان نمیشه انتظار داشت.

اما در برابر این موضوع برخی از کاربران قربون صدقه دختر دایی میرن و برخی هم نظراتی منفی و ناجور نثار او و پدرش می کنند که خب باید گفت زندگی شخصی کسی به کسی ربطی نداره اما چون علی دایی چهره ای بسیار شهور است چنین مواردی هم رخ میده. اما در مجموع دنیز دایی اهل جاشیه سازی نیست و شخصیتی آروم داره.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی