کد مطلب: 29961

عکس مریلا زارعی | مریلا زارعی و همسرش | مریلا زارعی و خواهر

عکس شوکه کننده از مریلا زارعی همه رو نگران کرد | مریلا زارعی تو چند ماه 20 سال پیر شد

مریلا زارعی عکس های جدیدی از خود منتشر کرد که چهره شکسته و پیرش همه را متعجب کرد.

عکس شوکه کننده از مریلا زارعی همه رو نگران کرد | مریلا زارعی تو چند ماه 20 سال پیر شد

مریلا زارعی در سریال جیران درخشید. مریلا زارعی در حال حاضر یک پسر دارد. مریلا زارعی خواهر ملیکا زارعی است‌. مریلا زارعی متاهل است و با همسرش خیلی خوب است. در ادامه عکس های جدید از مریلا زارعی را مشاهده میکنید.

خانوم بازیگر اما مدتی بود که حسابی کم پیدا شده بود و کاری در سینما ازش دیده نمیشد! در قاب جادویی هم که دیگه هیچ، خیلی از خانوما و آقایون بازیگر هستند که انگاری تلویزیون به کلاس کاریشون نمیخوره و سمتش نمیاد اما مریلا زارعی نبود نبود تا یهو با سریال شبکه خانگی "جیران" وارد شد و در نقش مهد علیا حسابی ترکوند. حالا مهد علیا کیه؟ ایشون مادر ناصرالدین شاه هستند که به عبارتی نقش مامی جانِ بهرام رادان رو ایفا میکنند.

مریلا زارعی

 مریلا زارعی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در این عرصه بزرگ بازیگری می باشد که حالا می بینیم در فیلم و سریالی دیده نمیشه چرا که خانم بازیگر خب تازگی در سریال نمایش خانگی "جیران"حضور داشته و هنوز در پروژه ای جدید ایفای نقش نداره و یا حداقل واسه مخاطب که رو نکرده! مریلا زارعی در جیران کاراکتر مهدعلیا یا همون مادر شاه رو داشت که خب باید بگیم واقعا هم برازندش بود. چرا که هم به خوبی تونست یه زن منفور باشه و هم ته مایه چهرش یه جاهایی مظلومیت بنشینه. مریلا زارعی سالهاست که از بازیگرای مشهور میون اهالی سینما می باشد.

مریلا زارعی

مریلا بانو کمتر در نقش های اجتماعی و جدی، و بیشتر تو نقشای طنز حضور داشته که این موضوع از درون هر آدمی میاد چرا که مثلا یکی به مانند ترانه علیدوستی حتی اگه بخواد هم نمیتونه طنز پرداز خوبی باشه ولی مریلا زارعی در کارنامه کاری خود پروژه هایی همچون"خروس جنگی" رو داره که همراه با رضا عطاران ترکوندن. اما برسیم به حال حاضر مریلا زارعی باید بگیم که خانوم بازیگر در نقش مهدعلیا گریم که چه عرض کنیم، بهته بگیم آرایشی غلیظ و سنگین داشت که باعث شده بود تا بسیاری از کاربران متعجب بشن. در ادامه تصویر و ویدیوی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که گویای موراد گفته شده هستند.

مریلا زارعی

تیپ پوستی و گرون مریلا زارعی در کنار خواهرش که عشقِ فسقلیا بوده!

مربلا زارعی یکی از پررر ترین کارنامه های کاری رو برای سوابقش در بازیگری داره اما اونچه که به وضوح مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیمون از کم حاشیه ترین هنرمندان می باشد در حدی که اصلا حتی اونقدر ها عکس های مختلف از خود در فضای مجازی به اشترک نذاشته و اصلا و ابدا مثل کسایی همچون بهاره رهنما نیست که با انواع و اقسام رفتار و حرکات و ظواهر مختلف سعی بر جلب توجه داشته باشه.

مریلا زارعی

مریلا زارعی اما خود به تنها از اهالی هنر نیست و خواهرش ملیکا زارعی نیز بازیگر و مجری برنامه کودک می باشد. شاید براتون سوال بشه ملیکا زارعی کیه که خب باید در پاسخ بگیم ایشون همون خاله شادونه هستند که صبح به صبح با لباسای رنگی میومدن به استقبال بچها. در ادامه تصویری از این دو خواهر مشاهده می کنید که استایل پوستی مریلا زارعی مورد توجه قرار گرفت.

مریلا زارعی

وقتی نقاب مادر شاه انقدر چرخید تا رسید به مریلا زارعی

اما از اونجایی که یک بازیگر کم حاشیه چندان هم جای صحبتی برای دیگران نمیذاره، باید گفت خانوم بازیگر جنجالی که به پا نکرده، از طرفی هم استایل های نامتعارف نداره و حرف و حدیث مشکل داری هم که نمیزنه.

پس بهتره برگردیم به سراغ اونچه که در کار ازش دیده میشه که جالبه بدونید در سریال جیران ابتدا قرار بود تا شبنم مقدمی ایفاگر نقش مهدعلیا باشه چرا که اگه یادتون باشه تو سریال "خاتون" شبنم بانو به عنوان والده خوب از پس کار براومدن، اما بعد تر با انصراف او از این سریال، مامان جان شاه به رویا تیموریان بازیگر مطرح ایرانی پاس داده شد ولی خب معلوم نیست چرا و چیشد که در آخر رویا بانو شدن کفایت خاتون و مریلا زارعی نشست بر تخت مهدعلیا.

جالبه بدونید که این مادر و پسر (بهرام رادان و مریلا زارعی) در واقعیت تنها 5 سال فاصله سنی دارند که خب شاید تو کار چندان این موضوع مشخص نباشه!

کمی بیشتر با مریلا زارعی 

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد می باشد که از 21 سالگی با سریال «کارآگاه» وارد تلویزیون شد و حالا سه سیمرغ بلورین هم دارد.

تحصیلات پایه من در مدرسه علوی اسلامی بود ، به دلیل فضای فوق العاده مثبت این مدرسه در تحلیل مسائل دینی و اجتماعی و تشکیل جلسات نقد فیلم و سریال، پایه های علاقه من به بازیگری در این مدرسه شکل گرفت.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی