کد مطلب: 30107

سارا و نیکا| عکس سارا و نیکا | بیوگرافی سارا و نیکا

عکس نامتعارف سارا و نیکا جنجالی شد | سارا و نیکا فرقانی مژه کاشتن 3 متر!!

سلفی جنجالی سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای بامزه سریال پایتخت با تیپ گنگ و صورت های عملی و ژل زده باز هم غوغا کردن.

عکس نامتعارف سارا و نیکا جنجالی شد | سارا و نیکا فرقانی مژه کاشتن 3 متر!!

سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت هستند‌. سارا و نیکا حواشی زیادی دارند. سارا و نیکا دهه هشتاد هستند.سارا و نیکا مهاجرت کرده اند و در حال حاضر سوئد هستند. سارا و نیکا تصاویر جدید از خودش منتشر کردند.

سلفی جنجالی سارا و نیکا فرقانی، دوقلوهای بامزه سریال پایتخت با تیپ گنگ و صورت های عملی و ژل زده باز هم غوغا کردن.

بیوگرافی کامل سارا و نیکا فرقانی بازیگران خردسال سریال پایتخت

تاریخ تولد: هشتم مرداد ماه ۱۳۸۳  ( ۱۳۸۳/۰۵/۰۸ – ۲۰۰۴/۰۷/۳۰ )

محل تولد: تهران

محل زندگی فعلی : شهر اوپسالا در کشور سوئد

نام مادر : نسرین جلیلی

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

سارا و نیکا

دلیل مهاجرت دوقلو های پایتخت به سوئد

بعد از اتمام سریال پایتخت ۲ در نوروز ۹۲، دوقلو ها برای تحصیل به کشور سوئد مهاجرت کردند و در شهر اوپسالا که یکی از شهرهای مرکزی سوئد هست زندگی می کنند.

سارا فرقانی اصل در مصاحبه ای در مورد درس خواندن در سوئد اینطور عنوان کرده است : روال مدرسه‌ های اونجا به این شکل بود که برای ملیت‌های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی‌ها که ما در اون کلاس درس می‌خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم‌ مون کلاس‌ های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه‌ های دیگر از ملیت‌ های مختلف، سوئدی خواهد شد.

شروع بازیگری

سارا و نیکا در همان ماه های ابتدای زندگی خود وارد دنیای بازیگری شدند ، زمانی که هشت ماهه بودند در فیلم سینمایی « دوباره زندگی » به کارگردانی « نادر مقدسی » بازی کردند .

شهرت با سریال پایتخت

زمانی که سیروس مقدم در سال نود قصد ساخت فصل اول سریال « پایتخت » را داشت به دنبال دوقلو های دختر با سن 6 – 7 سال میگشت که از طریق آقای رسول حاتمی با سارا و نیکا آشنا می شود و آنها را برای نقش دوقولو های خانواده ی معمولی انتخاب می کند .

گفته می شود در آن زمان برزو نیکنژاد ( نویسنده پایتخت ) از سارا و نیکا تست گرفته است و آنها را تائید کرده است .

سارا و نیکا

بازی در تمام فصل ها

سارا و نیکا فرقانی اصل با وجود مهاجرت از ایران به همراه خانواده ، هر بار که فصل جدید از سریال پایتخت تولید می شود از سوئد به ایران می‌آیند تا در این سریال بازی کنند ، آنها صرفا در این سریال بازی میکنند و طبق قولی که به آقای سیروس مقدم داده اند حتما در پایتخت ها حضور پیدا میکنند .

سارا و نیکا فرقانی بازیگرایی هستن که برای اولین و آخرین بار دیده شدن و قصه ی بازیگریه این خواهرای دوقلو با یه سریال تموم شد و ستاره شون افول کرد ولی سختیه کار تا اون قسمتی که هست که یک نفر دیده بشه چون بعد از اون دیگه با وجود فضای مجازی و اینستاگرام کارش خیلی راحت تر میشه برای موندن اون بالا بالاها همونطور که سارا و نیکا موندن چون اولین موضوعی که بعد از دیده شدن میتونه ضامن این باشه که شما رو بورس بمونید حواشی هست که این دو خواهر هم میدونستن.

یعنی سارا و نیکا فرقانی با وجود این سنشون کم بود خوب میدونستن که با ایجاد حواشی های مختلف و لایو و مصاحبه میتونن بیشتر دیده بشن و موندگار برای همین یه مدت افتادن تو خط کارای اینجوری و الان که دیگه فالووراشون به حد کافی زیاد هستن و سنشون بالاتر رفته دارن شیک و مجلسی فعالیت میکنن و خبری از اون همه حاشیه نیست و با وجود همه ی این ها این دو خواهر هنوز هم امیدوار هستن که بتونن دوباره تو ایران بازی کنن که حالا در ادامه بیشتر راجبه لایف استایل سارا و نیکا فرقانی براتون میگیم.

سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی بیخیال بازیگری شدن و میخوان آشپز بشن!

نوجوونی به کلی سن عجیبی هست و آدم میتونه در عین واحد یه عالمه فکر و تصمیم های مختلف داشته باشه که هیچ کدوم بهم ربطی ندارن و از طرفی نوجوون ها تو این سن خیلی دوست دارن که بیش از همیشه توی چشم باشن و دیده بشن، حالا شما فرض کنید که افراد از بچگی تا نوجوونی دیده بشن و تو چشم باشن مثل سارا و نیکا فرقانی که خب این بچه ها با بازیگری و سریال پایتخت دیده شدن و در حال حاضر هم عکسایی که تو پیجشون میذارن با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هست.

وقتی سارا و نیکا فرقانی پز هشت ماهگیشون رو میدن!

مسلما یادتون بیاد که وقتی پایتخت برای اولین پخش شد دوتا دختر بچه ی کوچیک تو این سریال دیدیم که از قضا اسمشون هم تو سریال تغییر نکرده بود و دوقلو هم بودن و بعدها و با گذر زمان که هر چقدر فصل های جدید پایتخت ساخته میشد بزرگ شدن این دخترارو جلوی چشممون دیدیم و دیدیم که چطور قد کشیدن و شد دخترای بزرگی که دیگه باید روسری سرشون میکردن ولی شاید براتون جالب باشه که این اولین دیدار سارا و نیکا نبود و سارا و نیکا یه تجربه ی بازیگری دیگه هم دارن.

این دو خواهر وقتی تنها هشت ماهشون بود تو یه سریال دیگه هم به عنوان بچه های دوقلوی خونواده حضور داشتن و خیلی هم از این بابت مفتخر هستن و احساس غرور میکنن که تنها تو هشت ماهگی بازیگر بودن که البته خیلی ها در این خصوص گفتن که هنر بازی این دو خواهر از هشت ماهگی تا نوجوونی تو پایتخت تغییری نکرده و همچنان مثل همون تایمشون ساکت بودن و هستن و دیالوگی ندارن!

سارا و نیکا

تا بلکه راهی برای برگشتنشون به عرصه ی بازیگری داشته باشن ولی چیزی که راجبه این دو خواهر وجود داره این هست که اون ها تو خارج از کشور و سوئد درحال تحصیل هستن و حتی یکی از این دوخواهر علاقه ی شدیدی به دامپزشک شدن داره بنابراین این امید به بازگشت به بازیگری از کجا نشات میگیره در حالی که خیلی از کاربرا به اون ها گفتن که برن دنبال استعدادشون و اون رو تو زمینه ی دیگه ای امتحان کنن چون انگار تو بازیگری استعداد  خاصی ندارن!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی