بهرام رادان | ازدواج بهرام رادان

صورت زخمی و آش و لاش بهرام رادان | بهرام رادان مجروح شد

در کلیپ زیر صورت مجروح و زخمی بهرام رادان مشهود است.

صورت زخمی و آش و لاش بهرام رادان | بهرام رادان مجروح شد
کدخبر : 2953
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهرام رادان علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد مشهور شده و فیلم سنتوری نیز او را به اوج شهرت و معروفیت رسانده است. بهرام رادان اخیرا در فیلم نمایش خانگی جیران نیز بازی کرده است و نقدهای زیادی بر بازی او وارد شده است. خبر ازدواج بهرام رادان به تازگی پخش شده و واکنش های زیادی را به همراه داشت. بهرام رادان این خبر را در 13 فروردین اعلام کرد و مخاطبان تصور می کردند که این خبر کذب بوده ولی بعد ها نیز فیلم هایی از ماه عسل و مسافرت بهرام رادان در اینستاگرام پخش شده است.

بهرام رادان در جیران نقش ناصر الدین شاه را دارد. مریلا زارعی و مهدی پاکدل نیز جزو دیگر بازیگرانی هستند که در کنار بهرام رادان بازی می کنند. تیکه ای از فیلم جریان را در زیر ببینید.

بیوگرافی بهرام رادان و همسرش

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد

بهرام رادان (Bahram Radan) در شهر تهران بعنوان فرزند آخر یک خانواده شش نفری به دنیا آمد ، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد

او در این دسته بندی همتایانی مثل محمدرضا فروتن و پیمان معادی دارد و البته علی مصفا. در این دوره طولانی حضور چند ساله، او به عنوان جوان اول سینمای ایران باقی مانده است. در اوج جوانی و در حالی که همه فکر می کردند او شکار تم و تمام سینمای تجاری است آگاهانه تغییر مسیر ظریفی داد و توانست تا امروز اعتبار دوگانه خود به عنوان بازیگر محبوب و بازیگر نخبه را حفظ کند.

او در چندین فیلم پرفروش سینمای ایران ظاهر شده است. یکی از مشهورترین شمایل های تاریخ سینمای ایران چهره او را بر کالبد خود دارد (علی سنتوری). در چند سال گذشته در فیلم هایی مثل پل چوبی، آتش بس 2 و یا عصر یخبندان ظاهر شده و نشان داده که هنوز بازیگر معتبر این سینماست.در این سینما او از اوج جوانی تا سنین پختگی را طی کرده و با دقت و پشتکار از نزول جایگاه سینمایی اش جلوگیری کرده. تقریبا هرگز در جنجال های سینمایی وارد نشده است. بهرام رادان به شکل آگاهانه ای جایگاه خود به عنوان یک بازیگر محبوب سینما را می شناسد و با استفاده از تمهیدات رایج در فرهنگ غرب (که عموما در اینجا مورد توجه قرار نمی گیرند) در حفظ چهره و اعتبار خود تلاش کرده است…او می گوید که ستاره بودن یک حرفه تمام وقت است. دیدگاهی که در هالیوود یا دنیای موسیقی پاپ طرفداران بسیاری دارد و در اینجا در ایران ممکن است هضمش کمی سخت باشد.

بهرام رادان

خصوصیات اخلاقی بهرام رادان

بهرام رادان در موقع بیرون آمدن از خانه بسیار آدم جدّی و سنگین است و اصلا به اصطلاح آدمی نیست که بی جهت شوخی کنه و بزنه زیر خنده! همیشه به هنگام بیرون آمدن از منزل چه در زمستان چه در تابستان چه در فصول دیگر با عینک آفتابی بیرون میایند که زیاد توی چشم نباشد که مردم فکر کنند که داره کلاس میگذاره یا میخواد بگه که مثلا من بهرام رادان هستم و همه به همین دلیل بیان طرفش و ازش امضا بگیرند! نه!در ضمن اصلا خودخواه نیست که بخواد بگه که من با افراد دیگر فرق دارم!چون یکبار توی کوچه با ماشینش با ماشین دیگه طوری روبروی هم قرار میگیرن که راه بسته میشه و یکی باید اوّل بره تا راه باز بشه که آن طرف مقابل رادان رو میشناسه و میگه که اوّل شما بفرمایید ولی رادان میگه خیر شما بزرگتر هستید و مقدم هستید و شما بفرمایید .

رویداد ورزشی بهرام رادان

بهرام رادان در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد. او گفت: «خوشحال است که مشعل المپیک را حمل می‌کند» و همچنین عنوان کرد حس خیلی خوب و عجیبی بود که توانستم این مشعل را حمل کنم و برای من یک لحظه تاریخی قلمداد می‌گردید. او برای ورزشکاران ایران آرزوی موفقیت نمود.

بهرام رادان

سفیر سازمان ملل

 بهرام رادان سال 1389 سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد

او قرار است در زمینه ارتقاء سطح آگاهی ایرانیان در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور تلاش خواهد کرد.

غذای مورد علاقه بهرام رادان

مادر بهرام رادان گفته است: خب کلا که دستپخت من را دوست دارد، البته همه دستپخت مادرشان را دوست دارند، بهرام هم مثل همه، بهرام همه غذاهای خوشمزه را دوست دارد ولی مثلا قرمه سبزى را بدون لوبیا ترجیح میدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان