بهرام افشاری | بهرام افشاری ازدواج

بغض و گریه بهرام افشاری | بهرام افشاری عزادار است؟

کلیپی از صحبت های احساسی بهرام افشاری را ببییند.

بغض و گریه بهرام افشاری | بهرام افشاری عزادار است؟
کدخبر : 2860
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهرام افشاری اولین بازی خود را با سریال پایتخت 2 شروع کرد و بعد از آن نیز در قسمت های دیگر این سریال در نقش متفاوتی حضور داشت. بهرام افشاری در قسمت های دیگر این سریال نقش پررنگ تری داشت. البته پیش از این بهرام افشاری در تئاتر حضور داشته است. یکی از ویژگی های منحصر بفرد بهرام افشاری قدبلند بودن او است. می توان گفت بهرام افشاری در میان بازیگران ایرانی قدبلندترین فرد بوده است. بهرام افشاری بعد از بازیگری در تلویزیون و تئاتر، اولین حضور خود در سینما را با فیلم " عصبانی نیستم" استارت زده است. در چند ماهه گذشته بهرام افشاری در فیلم های سینمایی زیادی حاضر شده و توانسته در تمامی این فیلم ها در بالاترین حد ممکن استعداد خود را نمایان کند. 

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری متولد ۱۳۶۶/۳/۶ و در همدان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی- رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بهرام افشاری با ۱۹۸ سانتی متر قد بلند قدترین بازیگر سینما محسوب می شود. او بازیگری را از تئاتر همدان شروع کرد ولی برای پیشرفت خود راهی تهران شد و در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد، بعد از گذراندن آن کلاس ها توانست در ۳۰ اجرای حرفه‌ای شرکت کند. افشاری در سال ۱۳۸۸ برترین بازیگر جوان شناخته شد و سال ۱۳۸۹ موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر تئاتر شد. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

پدر و مادر بهرام افشاری در کودکی بهرام از هم جدا شدند، او در اینباره می‌گوید: مادرم زمانی که من دو سالم بود مرا به همراه پدرم رها کرد و رفت. پدرم هم بعد از مدتی بیمار شد و من دوران کودکی خود را بیشتر اوقات در بیمارستان و صرف مراقبت از پدرم کردم، البته من این را افتخاری برای خود می‌دانم که توانسته‌ام نوکری پدرم را کنم و از همه کسانی که پدر و مادرشان در قید حیات هستند می‌خواهم که بیشتر قدر آنها را بدانند. بهرام افشاری زمانی که به عنوان مهمان، وارد برنامه خندوانه شد از رامبد جوان درخواست کرد که با استفاده از دوربین خندوانه بتواند با مادرش صحبت کند و در آنجا صحبت‌هایی کرد که مشخص شد او مدتی با مادرش قهر بوده و درآنجا از مادرش عذرخواهی کرد. بهرام افشاری از طرفداران جدی تیم استقلال است و زمانی که پرسیده بودند چرا استقلالی هستی گفته بود "چون باید باشم".

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بهرام افشاری

تاریخچه فعالیت هنری بهرام افشاری

از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد.

اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند.

قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر میباشد ؛ بطوریکه در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

اولین کاندید شدن او در جشنواره تئاتر فجر در سن 24 سالگی او اتفاق افتاد.

در فعالیتهای اخیر خود در حوزه تئاتر نمایش جوجه تیغی را کارگردانی کرد که اتفاقا در این نمایش داستان زندگی خود را نوشته و بروی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

بهرام افشاری

ورود بهرام افشاری به سینما

بالاخره او در سال 1392 با فیلم عصبانی نیستم ساخته ی رضا درمیشیان وارد سینما شد و پس از وارد شدن به این عرصه رنگ و بوی خاصی به فعالیت های خود داد.

به گفته بهرام افشاری در این تجربیات سینما و تلویزیون فیزیک و قد او همیشه باعث اختلاف بین عوامل همچون کارگردان و تهیه کننده ها برای انتخاب او در راستای بازیگری بوده است.

همکاری او با سیروس مقدم از نقش کوتاهی در پایتخت 2 شروع شد و پس از آن سریال علی البدل را با این کارگردان شروع کرد. اما اوج دیده شدن و محبوب شدن او با سیروس مقدم در پایتخت 5 در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد ؛ بطوری که با اینکه وی اصلالت همدانی دارد اما به نحوی کارکتری مازندرانی به خود گرفت که گاها مخاطب این برداشت را دارد که بهرام افشاری اصالت شمالی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان