اینستاگرام پین کردن پست در پروفایل را ممکن کرد

اینستاگرام به تازگی از قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل خبر داده است. با این قابلیت محتوای تولید شده در صفحه‌های شخصی و کاری نظم بهتری پیدا خواهد کرد.

اینستاگرام پین کردن پست در پروفایل را ممکن کرد
کدخبر : 1891
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

کاربران اینستاگرام حالا اجازه دارند تا حداکثر سه پست یا ریلز (Reels) را در پروفایل خود پین کنند. پست‌های پین شده این شبکه اجتماعی مثل شبکه‌های تیک‌تاک و توئیتر در بالاترین قسمت پروفایل کاربر به سایر کاربران نمایش داده می‌شود.

دیجیاتو گزارش داد، اینستاگرام ماه گذشته تایید کرد که در حال آزمایش قابلیت پین کردن پست‌ها در پروفایل کاربران است. حالا این قابلیت از امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

این شبکه اجتماعی اعتقاد دارد که با این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا انعطاف‌پذیری بهتری برای مطالب ارائه شده می‌دهد تا پروفایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در توئیتر درباره این ویژگی جدید توضیح می‌دهد: «پروفایل شما، فضای اختصاصی شماست. بنابراین ما به دنبال ارائه راه‌های بیشتری برای شما هستیم تا بتوانید آن را مدیریت کنید.»

نحوه پین کردن پست‌ها در اینستاگرام

با توجه به اطلاعاتی که در حساب رسمی اینستاگرام در توئیتر منتشر شده است، کاربران به راحتی قادر هستند تا از منو سه نقطه‌ای هر پست یا ویدیو ریلز خود و گزینه جدید «Pin to your profile»، آن را در پروفایل خود پین کنند.

همچنین پست‌های پین شده در پروفایل، همراه با آیکون سفید سنجاق نمایش داده می‌شوند.

هرچند کاربران تاکنون می‌توانستند در استوری‌های خود به یک پست اشاره کنند و سپس آن استوری را در پروفایل خود پین کنند، اما ویژگی جدید، این فرآیند را بسیار ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند.

همچنین با وجود این قابلیت، کاربران می‌توانند نظم بیشتری برای پروفایل خود ایجاد کنند. در همین رابطه، اخیرا گفته شده بود که این شبکه اجتماعی در حال کار روی امکان شخصی‌سازی نحوه نمایش پست‌ها در پروفایل کاربران خود است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان