سیسمونی قالیباف | سیسمونی قالیباف ترکیه

توضیحات رئیس مجلس در مورد خرید سیسمونی | ماجرای خرید سیسمونی قالیباف از زبان خودش

نماینده تبریز در مجلس از جلسه غیر رسمی مجلس و توضیحات آقای قالیباف در مورد سفر خانواده‌اش به ترکیه در این جلسه، خبر داد.

توضیحات رئیس مجلس در مورد خرید سیسمونی | ماجرای خرید سیسمونی قالیباف از زبان خودش
کدخبر : 623
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سیسمونی قالیباف یکی از بحث های جنجالی این روزها در فضای مجازی بوده و یک حاشیه بزرگ برای خانواده اقای معاون ایجاد کرده است. ماجرای سیسمونی قالیباف در بعضی منابع خبری رد و در بعضی منابع دیگر تایید شده است. ماجرای سیسمونی قالیباف آنجایی تایید صلاحیت شد که پسر قالیباف از مردم عذرخواهی کرد. از طرف دیگر یکی از نزدیکان این خانواده ماجرای خرید سیسمونی قالیباف را رد کرد. هم چنین یک عضو شورای شهر دفاعیه ای برای خرید سیسمونی قالیباف از ترکیه صادر کرد.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس، پیش از برگزاری جلسه غیر رسمی خبر داد.

وی افزود: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس توضیحاتی را پیرامون ماجرای سفر همسر، دختر و دامادش به ترکیه که در رسانه‌ها مطرح شده به نمایندگان ارائه کرد، گفت: رئیس مجلس در این جلسه عنوان کرد که مطرح شدن این موضوع در رسانه‌ها با انگیزه‌های سیاسی است و روشن شدن این موضوعات را به آینده موکول کرد.

نماینده تبریز تاکید کرد: رئیس مجلس در این جلسه موضوع خرید مستقلات توسط خانواده خود در ترکیه را نیز تکذیب کرد.

اخیرا اخباری در فضای مجازی درباره سفر همسر، دختر و داماد آقای قالیباف رئیس مجلس به ترکیه در فضای مجازی مطرح شده بود که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

هم‌چنین غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سابق رشت در مجلس شورای اسلامی موضوع خرید مستقلات در ترکیه توسط خانواده رئیس مجلس را مطرح کرده بود که این موضوع باعث طرح شکایت آقای قالیباف از وی در محاکم قضایی شده است.

 دفاع یک عضو شورای شهر از خانواده قالیباف

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از فضای رسانه‌ای ایجاد شده علیه رییس مجلس و خانواده او گفت: این خانواده با چهار ساک رفتند و با ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است.

سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به حواشی ایجاد شده برای خانواده رییس مجلس به ترکیه اشاره کرد و گفت: خدا را شاهد می گیرم، صحبت های من نه از روی هوای نفس که صرفا از روی تکلیف است. اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی جامعه دارم از لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را صرف مردم می کنم و بس.

او ادامه داد: اندک آزادگی در خودم می بینم که آنچه را حق است اعلام کنم و فریاد بزنم و باکی از جبهه گیری ها و تهمت هایی که بعداً پیش بیاید ندارم.

آقامیری با اشاره به حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه گفت: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده هستند.

او ادامه داد: مسأله وارد کردن چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی کودک که توسط دختر و داماد رئیس مجلس اتفاق افتاده است.این خانواده با چهار ساک رفتند وبا ۵ ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است. دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند.حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند و عکسبرداری کنند و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند؟!

واکنش امام جمعه به خرید سیسمونی قالیباف

یقیناً در این شرایط اقتصادی و کرونایی که بسیاری از خانواده‌ها به خاطر مشکلات معیشتی دو سال است که در مشکلات بسر می‌برند سفر خانواده یک مقام مسئول ارشد نظام به خارج از کشور، آن هم در ماه مبارک رمضان به هیچ وجه پذیرفته نیست و خلاف سیره امیرالمؤمنین (ع) است.

عذرخواهی فرزند قالیباف از مردم

 الیاس قالیباف فرزند محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، ضمن عذرخواهی از مردم در پی حواشی منتشر شده درباره برخی اعضای خانواده‌اش توضیحاتی ارائه داد.

وی در صحفه شخصی خود در این باره نوشت:

«خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است؛ آنها برای خرید سیسمونی نرفته بودند، اما این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است.

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است؛ این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی  متاسفانه نادیده گرفته شد.

به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آنها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.»

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان