توقف عرضه خودرو چه تاثیری بر قیمت گذاشته است؟

وزیر صمت از عرضه خودرو از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی خبر داده. برای آغاز عرضه خودرو در این سامانه، طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان فعلا متوقف شده است. آیا این توقف عرضه، در بازار تاثیر می‌گذارد؟

توقف عرضه خودرو چه تاثیری بر قیمت گذاشته است؟
کدخبر : 845
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همه خودروسازها از ۱۸ اردیبهشت هرگونه عرضه خودرو را صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت، امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی فراهم شود.

در همین راستا،تسنیم نیز گزارش داده است که براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز، فعلا فروش خودرو توسط آنها متوقف شده است.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت نیز گفت: زیرساخت‌ها برای فروش خودرو در سامانه متمرکز فراهم شده است و اولین فروش خودرو در سامانه متمرکز عرضه خودرو هفته آینده است.

آدرس سامانه چیست؟

سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت روز گذشته در نامه‌ای به خودروسازان کشور، اعلام کرد که از این به بعد فروش خودرو صرفا از طریق سامانه متمرکز انجام می‌شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر باید فورا متوقف شود.

با توجه به دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت از (۱۸ اردیبهشت) عرضه خودرو صرفا از طریق سامانه مذکور خواهد بود، در این نامه به سازوکار و حتی آدرس این سامانه اشاره نشده و اعلام شده است که اطلاعات متعاقبا توسط وزارت صمت معرفی می‌شود (ایسنا).

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان