صندوق بازنشستگی کشوری:

ثبت‌نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری آغاز شد | آخرین جزییات از بیمه بازنشستگان

افرادی که بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری می باشند و قصد دارند از خدمات بیمه تکمیلی درمان این سازمان بهره مند شوند، می توانند از طریق سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، جهت دریافت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، اقدام به ثبت نام، نمایند. برخی بازنشستگان کشوری نیز، تمایل به حذف بیمه تکمیلی خود دارند؛ آنان نیز از طریق سایت retirement.ir، می توانند اقدام حذف آن کنند.

ثبت‌نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری آغاز شد | آخرین جزییات از بیمه بازنشستگان
کدخبر : 2537
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه خدمات بسیار زیادی را به بازنشستگان کشوری، به صورت غیر حضوری ارائه نموده است، جهت دریافت بیمه تکمیلی درمانی نیز سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری retirement.ir، را در اختیار آنان قرار داده است تا به صورت اینترنتی، بتوانند برای دریافت بیمه تکمیلی، ثبت نام کنند.

بازنشستگان کشوری، می توانند جهت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری مراجعه کنند و با تکمیل نمودن مراحل ثبت نام، تحت پوشش بیمه نامه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، قرار گیرند. همچنین، مستمری بگیران کشوری نیز می توانند برای حذف بیمه تکمیلی خود، از طریق سایت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، اقدام نمایند.

با توجه به توضیحات فوق، در ادامه، در رابطه با سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، جهت دریافت بیمه تکمیلی درمان و همچنین، نحوه حذف این بیمه، مطالبی برای متقاضیان، آورده شده است.

بازنشستگان کشوری، می توانند جهت استفاده از خدمات بیمه تکمیلی درمان، در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، ثبت نام نمایند. این افراد، می توانند پس از ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، مراحل ثبت نام برای دریافت بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری را طی کنند و سپس، از خدمات این نوع بیمه نامه، بهره مند گردند. در ادامه، نحوه ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، به همراه راهنمای تصویری آورده شده است.

جهت ورود به سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، در یکی از مرورگر های اینترنتی خود، عبارت سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری را جستجو کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان