کد مطلب: 31092

تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران ۱۱ در

جزییات جدید از تعطیلی مدارس تهران فردا 11 دی | کدام مقاطع تحصیلی فردا تعطیل می شوند؟

آلودگی ادامه دار هوای تهران و هشدار جدی سازمان هواشناسی باعث شد خبرهایی درباره تعطیلی مدارس تهران فردا منتشر شود. خبرمهم جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیلی مدارس تهران در پی آلودگی هوا را در ادامه با هم می خوانیم.

جزییات جدید از تعطیلی مدارس تهران فردا 11 دی | کدام مقاطع تحصیلی فردا تعطیل می شوند؟

این روزها به علت آلودگی تعطیلی مدارس تهران در بورس اخبار قرار گرفته است. بحث تعطیلی مدارس تهران از اول پاییز و با شروع سرما و آلودگی هوا داغ می شود. در چند روز اخیر آلودگی هوا و گاها سرمای شدید باعث تعطیلی مدارس تهران شده است. آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس تهران فردا و پس فردا را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران در پی تداوم آلودگی هوا طی ۴ روز آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوا در تهران طی ۴ روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی چهار روز آینده با استقرار جوی نسبتاً پایدار آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات با غبار محلی، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

عصر دوشنبه و عصر تا شب چهارشنبه (۱۱ تا ۱۳ دی) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی افزایش وزش باد گاهی وزش باد نسبتاً شدید همراه با کاهش موقتی آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

در روز پنجشنبه (۱۴ دی) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۱ دی) نیمه‌ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۲ دی) صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که به دلیل استقرار جوی نسبتا پایدار، آلودگی در تهران شدت می‌گیرد.

تعطیلی مدارس تهران

به گزارش همشهری آنلاین، نقشه‌هی پیش بینی هواشناسی نشان می‌دهد که هوای تهران تا پایان هفته صاف و غبارآلود است و خبری از باران یا برف در شهر تهران نیست.

دمای هوای تهران نیز در روز ۱۴ و در شب ۴ درجه سانتی‌گراد است.

تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۱۱ دی 1402

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا از دقایقی دیگر جهت تصمیم برای تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس برگزار خواهد شد.

با تشدید آلودگی هوای پایتخت، جلسه کمیته اضطرار آلودگی از دقایقی دیگر در محل استانداری تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

در این جلسه قرار است در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس و مهدهای کودک در روز دوشنبه تصمیم‌گیری خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

رییس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از اواخر وقت دوشنبه تا بعد ظهر سه‌شنبه 11 تا 12 دی‌ماه در سطح استان به ویژه نیمه شمالی و غرب استان در شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، فنوج، زرآباد رخداد بارش باران، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق‌، تندبادهای لحظه‌ای و مه پیش‌بینی می‌شود. 

 وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و احتیاط در ترددهای دریایی در نظر گرفته شود.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی