وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه رسالت

وام قرض الحسنه با سود کم دریافت کنید | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

مشتریان بانک رسالت می توانند از این بانک وام قرض الحسنه با سود کم دریافت کنند.

وام قرض الحسنه با سود کم دریافت کنید | شرایط دریافت وام قرض الحسنه
کدخبر : 166
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 افرادی که مایل به دریافت این وام هستند، می‌توانند به صورت غیرحضوری، با مراجعه به سایت بانک رسالت و افتتاح حساب به صورت آنلاین، بعد از مدت زمان مشخصی نسبت به دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای این مجموعه مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب مشتریان در جریان اعطای وام اهمیت دارد. فرآیند اعتبارسنجی متقاضیان وام قرض الحسنه بانک رسالت، از طریق سامانه مرآت انجام می‌شود. در صورتی که متقاضی اعتبار لازم را داشته باشد، جریان پرداخت وام به وی آغاز خواهد شد.

جزئیات این  وام

مشتریانی که خواهان دریافت وام از بانک رسالت هستند باید معدل حساب مناسبی داشته و حداقل باید سه ماه از زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. مبلغ وام با توجه به میزان سپرده تعیین می‌شود. اما در مجموع سقف این وام ۱۲۰ میلیون تومان است و ۲ درصد هم کارمزد سالیانه به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان تسویه اقساط هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

طبق قوانین موجود برای پرداخت وام، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

در صورتی که بانک با توجه به سپرده یکی از متقاضیان، به وی وام ۱۲۰ میلیون تومانی را اعطا کند و مدت زمان بازپرداخت نیز همان ۶۰ ماه تعیین شود، میزان قسط برای او ۲ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۸۱۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و جمع کل اقساط و وام ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان