پروژه های مسکن ملی پیشرفت خوبی داشتند

در حالی قرار بود سال ۱۴۰۰ واحدهای طرح ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) اندیشه تحویل شود که مدیرعامل عمران این شهر وعده افتتاح ۷۰۰ واحد طرح مذکور را در سال جاری داده است.

پروژه های مسکن ملی پیشرفت خوبی داشتند
کدخبر : 1026
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اوایل خردادماه سال ۹۸ با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی، مدیرعامل وقت بانک مسکن و تنی چند از مقام‌های مسئول، کلنگ اولین پروژه ساخت مسکن برای دهک‌های متوسط جامعه در شهر جدید اندیشه (شهریار)‌ به زمین زده شد.

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهرهای جدید ایران در آیین کلنگ‌زنی این پروژه گفته بود:‌ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن از برنامه اقدام ملی (طرح کنونی نهضت ملی مسکن) بر عهده شهرهای جدید است که در این راستا تمرکز شرکت عمران شهرهای جدید استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

حبیب الله طاهرخانی با بیان این که تمام ۲۰۹۰ واحد شهر جدید اندیشه با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی اجرا می شود، افزود: تخصیص منابع مالی از طریق بانک ها با محدودیت روبروست اما منابع زیادی در اختیار بخش خصوصی و مردم قرار دارد که به هر جهتی که حرکت می کند آن بخش را دچار مشکل می سازد.

حدود ۵ ماه بعد مهدی مسلم‌خانی سرپرست عمران اندیشه گفته بود: عملیات اجرایی ۲۰۰۰ واحد این طرح در دست اجراست که از این تعداد ۱۰۳۰ در مرکز شهر اندیشه قرار دارد. گودبرداری و فونداسیون پروژه‌ها انجام شده و از ۲ سال آینده این پروژه‌ها را تقدیم مردم کنیم.

در تازه‌ترین اظهارنظر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه وعده افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن  این شهر را تا پایان سال جاری داده و گفته است:این پروژه‌ها سال آینده (۱۴۰۲) به صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسلم‌خانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ۲۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن اندیشه، افزود: ساخت و سازها در شهر اندیشه برای تامین مسکن دهک‌های میانی جامعه است.

وی یادآور شد: پروژه‌های عمرانی و احداث کارگاه ساختمانی در اندیشه برای ۱۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای بیش از ۷ هزار نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان