کد مطلب: 30112

وام فوری | وام فوری بانک مهر ایران | وام فوری بدون ضامن

وام فوری ۱۵۰ میلیونی بانک سپه با یک ضامن به همه | وام فوری آنلاین را یک روزه و بدون سپرده دریافت کنید

جزئیات جدید دریافت چند وام فوری با اقساط بلند مدت و شرایط عالی و ارزان اعلام شد.

وام فوری ۱۵۰ میلیونی بانک سپه با یک ضامن به همه | وام فوری آنلاین را یک روزه و بدون سپرده دریافت کنید

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

پرداخت وام فوری ۱۵۰ میلیونی با یک ضامن 

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: به بانک‌ها اعلام کردیم وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی با معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، محمد نادعلی در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که در بانک سپه برگزار شد، اظهار کرد: به بانک‌ها اعلام کردیم در پرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی، معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان کفایت می‌کند که البته با توجه به اعتبارسنجی افراد این موضوع می‌تواند متفاوت باشد.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جذب منابع و تسهیلات قرض‌الحسنه بسیار خوب بوده و در اغلب سالها ۸۰ درصد منابع اشتغالزایی از سوی کمیته امداد جذب شده است.

نادعلی با بیان اینکه متقاضیان وام‌های خرد عملکرد خوبی در سیستم بانکی داشته‌اند، گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معوقات بانکی کاهش می‌یابد و طبق آمار کمتر از ۱.۵ درصد این وام‌ها معوق می‌شود.

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ درصد تسهیلات پرداختی توسط نظام بانکی از نوع خرد بوده و ۷۹ درصد آن قرض‌الحسنه بوده است.  

اطلاعیه وام فوری دانشجویی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۲ را اعلام کرد.

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول 1403_1402 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه می‌رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir بر اساس جدول زمان‌بندی از تاریخ 1 آبان‌ماه 1402 فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند».

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

-    اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

-    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).

-    سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.

-    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) امکان دریافت وام را خواهند داشت.

-    سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به 60 و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به 120 میلیون تومان افزایش یافته است. 

-    ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی که بالاتر از 120 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند، الزامی است.

-    ثبت شماره حساب بانک تجارت و شماره شبا آن توسط کلیه دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.

۵ روش سریع و آسان برای دریافت وام فوری آنلاین

وام فوری آنلاین را می‌توان با پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، با چک، با رمزارز و بدون هیچ ضمانتی دریافت کرد؛ اما چگونه؟

این روزها به‌خاطر نوسان شدید قیمت، گاهی نیاز فوری به وام پیدا می‌کنیم؛ وامی که بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین مدرک دریافتش کرد. این در حالی است که برای دریافت وام از بانک‌ها باید پروسه طولانی و پیچیده‌ای را طی کرد؛ از ثبت درخواست گرفته تا دریافت وام، باید چندین بار به بانک مراجعه کرد و مدارک زیادی نظیر ضامن، وثیقه، فیش حقوقی و غیره را ارائه داد. این پروسه گاهی بیش از یک ماه به طول می‌انجامد.

پس چه وامی را می‌توان به‌صورت فوری دریافت کرد؟ پیش‌ازاین، در مقاله «۱۹ پلتفرم وام دهی آنلاین ایرانی» پلتفرم‌هایی را که می‌توان از آن‌ها وام گرفت، معرفی کردیم. اکنون در این مقاله می‌خواهیم درباره روش‌های دریافت وام فوری آنلاین صحبت کنیم و سریع‌ترین آن را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

روش‌های دریافت وام فوری آنلاین

همان‌طور که گفتیم، دریافت وام به‌صورت فوری از طریق پنج روش بدون ضامن، با وثیقه، چک یا رمزارز و حتی بدون هیچ ضمانتی امکان‌پذیر است. در زیر نحوه دریافت وام با هر ۵ روش را توضیح می‌دهیم:

شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

وام فوری

دریافت وام فوری بدون ضامن

زمانی که سخن از وام به میان می‌آید، به دنبال آن بحث ضامن نیز مطرح می‌شود. در واقع، تا چندی پیش دریافت وام بدون ضامن ممکن نبود. در حال حاضر، بسیاری از بانک‌ها همچنان این روند را در پیش گرفته‌اند. حداقل یک ضامن برای دریافت وام‌های با مبلغ کم و دو ضامن برای مبالغ بالا نیاز است. این در حالی است که یافتن این ضامن‌ها برای برخی از افراد دشوار به نظر می‌رسد؛ چرا که اغلب ضامن‌ها از پرداخت به‌موقع اقساط وام توسط متقاضی مطمئن نیستند و نمی‌خواهند خود را وارد جریانات امور مالی سایر افراد کنند.

در چنین شرایطی، یافتن وامی که نیاز به ضامن نداشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما آیا چنین وامی وجود دارد؟ بله، خوشبختانه بانک‌های خصوصی و پلتفرم‌های وام‌دهی آنلاین قدمی بزرگی در این راستا برداشته‌اند و وام‌های فوری آنلاین بدون ضامن ارائه می‌دهند.

برای دریافت چنین وامی باید به پلتفرم‌هایی که این نوع وام را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. همان‌طور که گفتیم در مقاله پلتفرم‌های وام‌دهی آنلاین ایرانی، به طور کامل راجع به پلتفرم‌هایی که وام بدون ضامن ارائه می‌دهند صحبت کردیم. دیجی پی، بیت لون، کیپا، ونسی، اسنپ پی و غیره از جمله این پلتفرم‌ها هستند. در این پلتفرم‌ها نیازی به ارائه ضامن نیست و از سایر روش‌ها مثل چک، سفته یا رمزارز می‌توان برای دریافت وام اقدام کرد. در ادامه بیشتر راجع به این روش‌ها توضیح می‌دهیم.

دریافت وام فوری با وثیقه

روش دیگری که می‌توان از طریق آن وام فوری آنلاین دریافت کرد، وام با وثیقه است. برخی از بانک‌ها و پلتفرم‌ها به‌جای ضامن، درخواست وثیقه می‌کنند. نسبت به مبلغ وام درخواستی، باید مبلغی را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید. زمانی که اقساط وام را به طور کامل پرداخت کردید، این وثیقه به‌صورت تمام‌وکمال، به شما بازگردانده می‌شود.

دریافت وام فوری با وثیقه

به‌عنوان‌مثال، در برخی مواقع، برای دریافت وام ۴۰ میلیونی نیاز به ارائه وثیقه ۲۰ میلیونی خواهید داشت. پس از این‌که وام را دریافت و اقساط را پرداخت کردید، می‌توانید ۲۰ میلیون وثیقه‌گذاری شده خود را پس بگیرید.

در حقیقت، وثیقه در اینجا نقش ضامن را ایفا می‌کند؛ با این تفاوت که دیگر نیازی به حضور اشخاص ثالث ندارید. البته پلتفرم‌هایی هستند که برای ارائه وام فوری آنلاین احتیاجی به وثیقه ندارند و از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند.

دریافت وام فوری با رمزارز

دریافت وام با رمزارز جدیدترین روشی است که به‌تازگی روی کار آمده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ازآنجایی‌که محبوبیت ارزهای دیجیتال روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، افراد زیادی اقدام به خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری می‌کنند. گاهی ارزهای دیجیتالی را می‌خرند که آینده بسیار روشنی دارند و احتمال افزایش ارزش آن‌ها بسیار بالاست.

زمانی که چنین سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، معمولاً فروختن آن‌ها و تبدیلشان به ریال، بدون این‌که به ارزش پیش‌بینی شده برسند، حیف است. بااین‌حال، ممکن است نیاز فوری به پول ریالی پیدا کنید. در چنین شرایطی چاره چیست؟

خبر خوبی برای شما داریم؛ پلتفرم‌هایی وجود دارند که وام با رمزارز ارائه می‌دهند. به عبارت بهتر، درصورتی‌که رمزارزهای خود را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید، وام ریالی دریافت می‌کنید. باوجود این، دیگر لازم نیست که رمزارزهای خود را بفروشید و به کمک این روش می‌توانید نه‌تنها رمزارزهای خود را حفظ کنید، بلکه وام ریالی هم بگیرید.

به‌عنوان‌مثال، صرافی ارز دیجیتال بیت پین یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌هایی است که امکان دریافت وام ۱۰۰ میلیون با ۱۵ نوع رمزارز متفاوت را تحت عنوان «بیت لون» ارائه می‌دهد. در این سرویس رمزارزهای شما ضامن وامتان می‌شوند. درصورتی‌که رمزارز‌هایی نظیر بیت کوین، تتر، اتریوم، دای، دوج کوین، شیبا و غیره را به‌عنوان وثیقه ارائه دهید، می‌توانید وامی تا ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. به دلیل این‌که رمزارزهای شما به‌نوعی ضامن وام شناخته می‌شوند و قیمت آن‌ها به‌شدت نوسانی است، میزان وثیقه ۱.۲ الی ۲ برابر وام تومانی در نظر گرفته شده است. در مقاله «آموزش دریافت وام با تتر، بیت کوین، شیبا و اتریوم» نحوه انجام این وام را توضیح داده‌ایم.

دریافت وام فوری با چک یا سفته

اگر به دنبال جایی هستید که با چک تضمینی یا سفته، وام بدهد، باید بگوییم که این امکان در پلتفرم‌هایی نظیر ازکی‌وام، قسطا، بالون، قسطیکو و غیره وجود دارد.

از طریق این پلتفرم‌ها می‌توانید بدون نیاز به ضامن یا وثیقه و تنها با چک و سفته اقدام به دریافت وام کنید. در اغلب مواقع، چک یا سفته باید به نام خود متقاضی باشد و نمی‌توان از دسته‌چک فرد دیگری استفاده کرد. این مورد نیز جزو روش‌های دریافت وام فوری آنلاین به شمار می‌رود که طرف‌داران خاص خود را دارد.

دریافت وام فوری بدون هیچ ضمانتی

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که نتوانید هیچ یک از موارد بالا، یعنی ضامن، وثیقه، چک و رمزارز را ارائه دهید. در این صورت می‌توانید به پلتفرم‌هایی که وامی بدون هیچ ضمانتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مراجعه کنید.

معمولاً وام‌های بدون ضمانت، مناسب خرید کالا هستند. پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ پی یا تالی که این نوع وام را به ارمغان می‌آورند، اغلب خرید اقساطی کالا از طرف قراردادهای خود را میسر می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، فروشگاه‌های گوناگون اما محدودی را مشخص می‌کنند و شما تنها می‌توانید از آن‌ها کالای موردنیازتان را بخرید.

به‌عنوان‌مثال، اگر به اسنپ پی سری بزنید، لیستی از فروشگاه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب یکی از آن‌ها و خرید محصول موردنظرتان، مبلغ آن از حساب اعتباری که خود اسنپ پی به شما تخصیص داده، کاسته می‌شود. بازپرداخت آن را نیز باید به‌صورت اقساطی و در ۴ ماه انجام دهید.

سریع‌ترین روش دریافت وام فوری بدون ضامن

در بالا روش‌هایی که می‌توان از طریق آن‌ها وام فوری آنلاین دریافت کرد، معرفی کردیم. هر یک از روش‌ها می‌توانند برای اشخاص خاصی مناسب باشند. آن‌هایی که می‌خواهند وام بدون ضامن بگیرند، می‌توانند از چهار روش گفته شده در این مقاله برای دریافت وام موردنظرشان بهره ببرند.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که کدام یک از روش‌های گفته شده سریع‌ترین راه ممکن برای دریافت وام فوری آنلاین بدون ضامن است؟

هر پلتفرم وام‌دهی، قوانین خاصی برای خود دارد. برخی از آن‌ها چندین روز صرف بررسی شرایط و مدارک متقاضیان کرده و سپس وام را ارائه می‌دهند؛ اما برخی دیگر فقط چند دقیقه به طول می‌انجامد. برای مثال، دریافت وام ارز دیجیتال از بیت پین به‌صورت آنی انجام می‌شود و در عرض چند دقیقه می‌توان وام ریالی را دریافت کرد.

بااین‌حال، بهتر است که پیش از اقدام، پلتفرم‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی