پنج پیشنهاد استثنایی برای مسافرت نوروزی

تعطیلات نوروزی همیشه زمان مناسبی برای استراحت و گردش می‌باشد زیرا بسیاری از ما بخاطر کار فراوان و بیشمار خود در سال گذشته نیازمند استراحت و تفریح کوتاهی می‌شویم که در ایام نوروز و تعطیلات آن می‌توانیم از این فرصت به خوبی بهره ببریم.

پنج پیشنهاد استثنایی برای مسافرت نوروزی
کدخبر : 9168
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 

بسیاری از مردم در تعطیلات نوروزی تصمیم میگیرند که به سفر های داخلی و خارجی بروند، اما این موضوع در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیار کم تر شده است و ترجیح میدهند تعطیلات خود را در خانه بگذرانند، اما امسال به دلیل رعایت پرتوکل های بهداشتی و کم تر شدن بیماری کرونا و رعایت محدودیت ها مردم می‌توانند با سلامت کامل سفر کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند.

معرفی تور های گردشگری در نوروز

اگر شما قصد دارید در تعطیلات نوروزی به سفر های داخلی بروید پیشنهاد من به شما این است که مکان هایی را انتخاب کنید که دارای جاذبه گردشگری زیادی هستند و شما تا به حال به آنجا سفر نکردید اگر با برنامه ریزی عمل کنید سفر بسیار خوب و لذت‌ بخشی را تجربه خواهید کرد.

اگر در مورد مکان های گردشگری کشور عزیزمان ایران اطلاعات کافی را ندارید در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی از این مناطق زیبا و دارای جاذبه گردشگری را به شما معرفی کنیم.

افراد کنجکاو و خوش سفر همواره در انتخاب تور های گردشگری خود از نهایت حوصله استفاده می‌کنند، برای پیدا کردن تور های مخصوص سفر همراه با خانواده یا مجردی می‌توانید در سایت های مختلف گردش کنید و انواع آنها را پیدا کنید.

اما مهم است که در این باره از سایت معتبر و کاملی بازدید کنیم، زیرا تور های گردشگری نقش موثری در خاطرات ایام نوروز ما می‌گذارد و انتخاب درست آن بسیار مهم است، از جمله این سایتای معرفی که بسیار معتبر و کامل است می‌توان به کی برتره اشاره داشت.

در ادامه مطلب ما قصد داریم پیشنهاداتی که برای سفر های نوروزی برای شما آمده کردیم به شما ارائه دهیم.

تعطیلات در ترکیه

ترکیه از جمله کشور های زیبایی است که گردشگران زیادی از آنجا بازدید می‌کنند و در ایام تعطیلات عید نوروز وقت خود را در آنجا می‌گذرانند، همچنین به دلیل داشتن فضا و آداب و رسوماتی مشابه به ایرانیان می‌تواند مکان خوبی برای سفر در ایام نوروز باشد.

این کشور زیبا و دارای ارزش تاریخی تنها 2 ساعت از تهران فاصله دارد و شما می‌توانید برای سفر به راحتی چمدان های خود را ببندید و وارد  کشور لوکس و محبوب دنیا شوید.

ایرانیان زیادی همواره برای سفر های متعدد خود به این کشور سفر می‌کنند و حتی در آنجا اقامت می‌گیرند بنابراین اگر روزی قصد سفر به ترکیه را داشته باشید می‌تواند در آنجا ایرانی های زیادی را پیدا کنید و از هم صحبتی با آنان لذت ببرید و احساس غریبی را از خود دور کنید.

ترکیه دارای مکان ها و جاذبه های گردشگری زیادی است، البته که به دلیل افزایش تعداد مردم و گردشگران در ایام نوروز قیمت تور های گردشگری به ترکیه افزایش می یابد اما چندان مسعله مهمی برای علاقه مندان به سفر نمی‌تواند باشد و ارزشش را دارد.

5

تعطیلات در شهر یزد

اگر جزو علاقه مندان به تاریخ و سفر هستید و بالاخره فرصت گردشگری در ایام نوروز را پیدا کرده اید به شما پیشنهاد میکنیم از شهر محبوب خشتی دنیا دیدن کنید، این شهر درواقع یزد خودمان است که از قدمت تاریخی زیاد و طولانی ترین قنات دنیا قدیمی ترین مسجد و بلند ترین مناره برخودار است که باعث شگفتی هر گردشگری می‌شود.

این شهر در منطقه خشک و بیابانی ایران است و ممکن است به دلیل تحول زیاد دمای هوا بسیار پیشنهاد خوبی برای زندگی نباشد اما در ایام نوروز آب و هوای یزد بسیار بهاری می‌شود و در این باره مشکل و ناراحتی ای برای گردشگران ایجاد نمی‌کند.

تنوع مکان های تاریخی و دارای ارزش گردشگری به اندازه ای زیاد است که نمی‌توان تمام آنها را نام برد، اما این مکان ها به گونه ای شگفت انگیز هستند که توانسته اند همواره در طی سال های اخیر گردشگران خارجی و ایرانی زیادی را به خود جلب کنند و همین نشان از این است که این شهر جزو داغ ترین پیشنهادات نوروزی می‌تواند باشد.

مردم این شهر بسیار مهمان نواز هستند و آداب و رسوم جالبی در ایام نوروز دارند که هر مسافری باید حداقل یکبار شاهد آن باشد.

6

تعطیلات نوروز در دبی

از جمله دیگر پیشنهادات سفر در ایام نوروز می‌توان به دبی در کشور مدرنیته عربی اشاره داشت، دبی از محبوبیت بالایی برخودار است و برای مسافرانی که به دنبال تجربه های جدید و هیجان انگیز هستند می‌تواند بهترین گزینه باشد.

همچنین تنوع مکان های گردشگری زیاد و سرگرم کننده اش حسابی خستگی کار را از تن شما بیرون می‌کند و تجربه ای باور نکردنی به شما هدیه می‌دهد زیرا دارای سواحلی بسیار زیبا و چشم نواز است وهتل های معروف و برج های مدرنی دارد.

همچنین آسمان خراش های زیبا، سوار بر شتر در کویر و پارک آبی دبی و هزاران مکان مختلف که می‌تواند تجربه و خاطرات خوبی را برای شما رقم بزند نیز وجود دارد.

تعطیلات در اصفهان

شهری که به نصف جهان معروف است یا همان اصفهان میتواند به خوبی انتظارات شما را برای یک سفر نوروزی برآورده کند، علاقه مندان به زیارت گنبد مسجد امام و سی و سه پل با سفر به این شهر حسابی شگفت زده می‌شوند و نوروزی باورنکردنی در کنار خانواده خود رقم می‌زنند.

چرا نصف جهان؟ شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد، باید گفت تنها با دیدن عمارت چهل ستون و انعکاس آن در آب می‌توانید به دلیل این حرف پی ببرید.

تعطیلات در اصفهان از هزینه زیادی برخودار نمی‌باشد پس با خیال راحت برای تعطیلات نوروزی خود از این شهر زیبا و دلنشین و مهمان نواز دیدن کنید.

تعطیلات در شیراز

شیراز، شهری که آن را به مقبره کوروش کبیر می‌شناسیم.

بسیاری از ما حتما حداقل یکبار به این شهر زیبا سفر کرده ایم، اما تابحال این شهر را هنگامی که لباس بهاری به تن می‌کند دیده اید؟ اگر نه به شما پیشنهاد می‌کنیم به مساجد تاریخی شیراز، تخت جمشید، مقبره کوروش و مجموعه پاسارگاد در ایام نوروز سفر کنید.

اگر به تاریخ و گذشته ایران علاقه مند هستید حتما از فرصتی که بخاطر ایام نوروز برای شما پیش آمده است استفاده و از مکان های تاریخی زیاد و بی نظیرش بازدید کنید.

قیمت سفر به شیراز و دیگر جاهای و مکان های تاریخی متفاوت می‌باشد اما حتما ارزشش را دارد زیرا تنها یکبار در سال افراد می‌توانند به راحتی و به دور از استرس سفر کنند و از ایام خود لذت ببرند.

نتیجه

ما در اینجا لیستی از بهترین مکان ها برای سفر آماده کرده ایم. این سفرها معمولا از هزینه بالایی برخوردار نیستند و برای یک سفر نوروزی ارزش زیادی دارند، بهتر است هنگام سفر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا خاطره ای زیبا همراه با خانواده خود بسازید، همچنین برای استفاده از بهتری تورهای سفر نوروزی از سایت کی برتره بازدید کنید که یک سایت کامل و جامع می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان