لیست نمایندگی های فروش کامپوزیت توکویاما در ایران

شرکت معتبر توکویاما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در حوزه دندان پزشکی است که ده ها نمایندگی فعال در کشور ما دارد. این شرکت امروزه به یکی از پیشگامان تولید و ارائه مواد اولیه دندان پزشکی تبدیل شده و بهترین ها را در این حوزه عرضه می کند. محصولات این کمپانی روز به روز در حال افزایش هستند و همه بخش های درمانی حوزه دندانپزشکی را در بر می گیرند.

کدخبر : 18603
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

لیست نمایندگی های فروش کامپوزیت توکویاما

نمایندگی ایران توکویوما

یکی از مهمترین نمایندگی های فعال در این حوزه، نمایندگی ایران توکویاما است که به صورت اینترنتی در یک فروشگاه آنلاین خدمات مربوطه را ارائه می دهد. این مجموعه معتبر با تامین نیازهای داخلی، رضایت بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان را جلب کرده است. تمرکز بر کیفیت محصولات و نوآوری در زمینه فروش از اهداف مهم نمایندگی ایران توکویاما محسوب می شود. این مرکز معتبر همواره بر ارائه محصولاتی که کارایی بالایی دارند، تاکید داشته و بیماران و دندانپزشکان را در الویت فروش خود قرار می دهد. برخی از مهمترین مدل های کامپوزیت توکویاما در این مرکز پخش و فروش به شرح زیر هستند:

  • کامپوزیت توکویاما Tokuyama کد A3.5
  • کامپوزیت توکویاما Tokuyama کد BL Asteria
  • کامپوزیت توکویاما Tokuyama کد Omnichroma

     

نمایندگی فروش سورنا دنتال

یکی دیگر از نمایندگی های فعال در حوزه محصولات دندانپزشکی توکویاما، مجموعه معتبر سورنا دنتال با سال ها سابقه در این حوزه است. این مرکز خرید، دسترسی به انواع مدل های کامپوزیت های دندان را ساده تر می کند و مدل های متنوع این محصولات را ارائه می دهد. ضمانت های فروش و خدمات گارانتی محصولات از مهمترین ویژگی های خدمات نمایندگی فروش سورنا دنتال محسوب می شود. برخی از مهمترین دسته بندی های کامپوزیت توکویاما در این نمایندگی به شرح زیر هستند:

  • کامپوزیت توکویاما خلفی Tokuyama PCE
  • کامپوزیت توکویاما آستریا Tokuyama A3B
  • کامپوزیت توکویاما قدامی Tokuyama A2

نمایندگی فروش دریاب

دریاب یکی از نمایندگی های فعال برند معتبر توکویاما است که در سال های اخیر در این عرصه به شهرت و اعتبار بالایی دست پیدا کرده است. در این نمایندگی معتبر کلیه محصولات با خدمات ارسال سراسری در دسترس مشتریان قرار می گیرند. قابلیت هایی مانند ضمانت پرداخت امن در بستر فروشگاه اینترنتی دریاب نیز بر میزان اعتبار آن افزوده است. این مجموعه کاتالوگ کاملی از محصولات برند توکویاما را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

خدمات پشتیبانی امن و مطمئن و پرداخت ایمن با استفاده از درگاه های پرداخت آنلاین نیز بر مزایای خرید از نمایندگی فروش دریاب افزوده است. این مرکز دسته بندی های متعددی از کامپوزیت های این برند را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمایندگی پارس دنت توکویاما

یکی دیگر از مراکز عرضه و فروش کامپوزیت توکویاما در ایران، پارس دنت است که طیف گسترده ای از ابزارها و مواد اولیه دندان پزشکی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. ذرات فشرده و نانو ماتریس رزینی این کامپوزیت باکیفیت برای استفاده در دندان های خلفی، قدامی و.... مناسب است. این نوع کامپوزیت در مدل های متنوعی در مرکز نمایندگی پارس دنت ارائه می شود. در این مرکز خرید طیف رنگی وسیعی از محصولات توکویاما در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

نمایندگی آوا دنتال

نمایندگی معتبر آوا دنتال در زمینه فروش و عرضه انواع کامپوزیت توکویاما فعالیت وسیعی دارد و چندین مدل از این محصولات را در اختیار دندانپزشکان سر تا سر کشور قرار می دهد. این مرکز پخش و فروش با خدمات تحویل اکسپرس و سریع کالا به شهرت رسیده و اعتبار بالایی در میان مشتریان به دست آورده است.

به علاوه در آوا دنتال خدمات پشتیبانی از محصولات ارائه شده با بهترین کیفیت ارائه می شوند و اعتماد مشتریان را بیشتر از پیش جلب می کنند. شما می توانید پیگیری سفارشات خود را از طریق کارشناسان فروش این مجموعه انجام دهید و محصولات برند توکویاما را در اسرع وقت از این نمایندگی فعال تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش دندال مارکت

دندان مارکت یک نمایندگی حرفه ای و فعال در زمینه خرید و فروش انواع تجهیزات و مواد اولیه دندان پزشکی است. این مجموعه علاوه بر پشتیبانی از محصولات برند توکویاما، چندین نمایندگی فعال دیگر را بر عهده دارد و محصولات متنوعی را ارائه می دهد. این محصولات با مقاومت خمشی بالا، مقاومت فشاری قابل قبول، درصد حجمی استاندارد و... در اختیار مشتریان قرار می گیرند. شما می توانید خرید آنلاین این محصولات را از هر یک از این نمایندگی های معتبر در بستر اینترنت انجام داده و کامپوزیت مورد نیاز خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از کامپوزیت توکویاما

تا به این جا در خصوص شرایط خرید انواع کامپوزیت توکویاما در سر تا سر کشور نکاتی را بررسی کردیم. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این مواد اولیه دندانپزشکی را در زیر مشاهده می کنید:

  1. این کامپوزیت ها به خوبی با بافت دندان ها سازگاری پیدا می کنند و مشکلی برای مصرف کننده به وجود نمی آورند.
  2. انجام فرایندهای ترمیمی بزرگ و کوچک با استفاده از این کامپوزیت ها به سهولت انجام می شود و محدودیتی برای دندان پزشکان به وجود نمی آورد.
  3. این کامپوزیت ها با ظاهری زیبا و طبیعی بر روی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. کامپوزیت های برند توکویاما در برابر فشار و سایش، مقاومت مطلوبی دارند.
  5. این محصولات در برابر سرما و گرما مقاومت ایده آلی دارند و کیفیت اولیه خود را به سادگی از دست نمی دهند.

محصولات این برند معتبر ده ها نمایندگی معتبر در سر تا سر کشور ما دارد که هر یک از آن ها فعالیت گسترده ای در این حوزه ارائه می دهند.

جمع بندی

در سال های اخیر محصولات برند معتبر توکویاما از کشور ژاپن در میان مردم کشور ما به شهرت رسیده اند. هر یک از این محصولات باکیفیت در چندین مدل ارائه می شوند و برای دندان های مختلف افراد کارایی دارند. برای خرید هر یک از این کامپوزیت ها پیش از هر چیز باید نگاهی به لیست نمایندگی های فعال توکویاما بیندازید و خرید خود را در یک فروشگاه امن ثبت کنید. در این بخش با معرفی نمایندگی های با تجربه ای مانند سورنا دنتال، انتخاب یک مرکز فروش معتبر را برای خرید این محصولات ساده تر کردیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان