اولین عکس از عروس حامله ابراهیم تاتلیسس و پسرش

ایدو تاتلیسس و یاسمین شفکاتلی اعلام کردند که صاحب دوقلو خواهند شد. این زوج مشهور با عکس سونوگرافی از نوزادانشان ژست گرفتند.

 اولین عکس از عروس حامله ابراهیم تاتلیسس و پسرش
کدخبر : 14347
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اولین عکس از عروس حامله ابراهیم تاتلیسس و پسرش

 ایدو تاتلیسس و یاسمین شفکاتلی اعلام کردند که صاحب دوقلو خواهند شد. این زوج مشهور با عکس سونوگرافی از نوزادانشان ژست گرفتند.

وقت صبح - ایدو تاتلیسس و یاسمین شفکاتلی اعلام کردند که بچه های دوقلو خواهند داشت.

به گزارش بخش اخبار ترکیه ، این زوج با این یادداشت «خانواده ما در حال بزرگ شدن است! بالاخره مژده دوقلو هایمان را می‌دهم.» عکس شان را در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

4

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در هفته های اخیر ابراهیم تاتلیسس اعلام کرد که عروسش یاسمین شفکاتلی باردار است و صاحب دوقلو خواهد شد.

اما هیچ توضیحی از سوی این زوج مشهور در این زمینه ارائه نشد.

 

یاسمین شفکاتلی و ایدو تاتلیسس

بالاخره این زوج خبر خوش را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشتند.

ایدو تاتلیسس در گفت و گو با مجله D به اعلام این خبر توسط پدرش واکنش نشان داد!

3

او گفت: «به پدرم نباید چیزی بگویی. نخود در دهانش خیس نمی‌خورد! پدرم باید یک مجله خبری داشته باشد! او همه اخبار را به اشتراک می گذارد»

بیشتر بخوانید: تعیین جنسیت نوه‌های دوقلوی ابراهیم تاتلیسس!

 

 

گله پسر ابراهیم تاتلیسس از پدرش

در روزهای گذشته گفته شده بود که ایدو تاتلیسس و یاسمین شفکاتلی در انتظار بچه دار شدن هستند.

 ابراهیم تاتلیسس نیز اعلام کرد که این زوج در انتظار دوقلو هایشان هستند. اما ایدو تاتلیسس پدرش را به خاطر انتشار این خبر سرزنش کرد!

 

ادعا شده بود که یاسمین شفکاتلی و ایدو تاتلیسس که در سال 2021 در مراسمی باشکوه با هم ازدواج کردند، در انتظار بچه دار شدن هستند.

 

در حالی که هیچ اظهارنظری از جانب این زوج وجود نداشت، ابراهیم تاتلیسس اعلام کرد که در انتظار نوه های دوقلویش است.

 

ابراهیم تاتلیسس در هفته‌های اخیر اینگونه خبر نوه دار شدنش را به گوش رساند: «یاسمین در انتظار دوقلو ها است. یکی از بچه ها تا دو روز پیش خودش را مخفی کرده بود.

 

یاسمین 2.5 ماهه باردار است ولی هنوز جنسیت بچه ها مشخص نیست. وقتی مادر ایدو خبر را شنید از شادی اشک ریخت… ما بسیار خوشحال هستیم.»

 

ایدو تاتلیسس در گفت و گو با مجله D به اعلام این خبر توسط پدرش واکنش نشان داد! او گفت: «به پدرم نباید چیزی بگویی. نخود در دهانش خیس نمی‌خورد! پدرم باید یک مجله خبری داشته باشد! او همه اخبار را به اشتراک می گذارد.»

2

ایدو تاتلیسس با بیان اینکه همسرش بارداری سختی را پشت سر می‌گذارد، گفت: «شنیدن اینکه صاحب دو فرزند خواهیم شد، ما را بسیار هیجان زده کرده است.

اما برای یاسمین بسیار سخت است. فهمیدم که جمله بهشت زیر پای مادران است، از کجا آمده! امیدوارم فرزندانمان در سلامت کامل به دنیا بیایند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان