خبر داغ رئیسی برای صاحبان سهام عدالت | زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت 1402 اعلام شد

مجید عشقی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: زمان بَر شدن پرداخت سود‌ شرکت‌ها تا بازه زمانی حتی یکساله، موجب کاهش ارزشِ آن می‌شد که به ضرر سهامداران بود.

خبر داغ رئیسی برای صاحبان سهام عدالت | زمان مرحله دوم واریز سود سهام عدالت 1402 اعلام شد
کدخبر : 11362
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

به گزارش سایت خبری مهشو: ارزش سود سهام عدالت یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.برای مثال ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفندماه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال جاری تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.سهامی که در روزهای نخستین آزاد سازی سهام عدالت یعنی اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال 1400 بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت. سهام عدالت در ابتدا سهم 1000000 میلیون تومانی بود که با گذشت زمان تبدیل به 500 واحد سهم شد.

این تغییرات و پرداخت سود نقدی شامل همه سهامداران می‌شود که پرداخت سود سهام عدالت را هم در بر می‌گیرد؛ بنابراین در روند جدید، سود سهام عدالت زودتر از سنوات گذشته به حساب مردم واریز خواهد شد.

در هفته جاری، نمایندگان مجلس در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، بندها و تبصره‌های دیگری از این لایحه را تصویب کردند. به گزارش خانه ملت، مجلس دولت را موظف کرد از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان