تحلیل و بررسی 4 قالب وردپرس در سال 2023 از تم آف

تحلیل و بررسی 4 قالب وردپرس در سال 2023 از تم آف
کدخبر : 10202
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 

قالب ترندی مگ

 

 Trendy Mag یک قالب وردپرس ایده آل برای مجلات، روزنامه ها، وب سایت های خبری و وبلاگ های چند منظوره است. به راحتی و با چند کلیک ساده و در عرض چند دقیقه می توانید محتوای دمو را وارد کنید و وب سایتی شبیه به دمو داشته باشید. قالب وردپرس Trendy Mag news دارای پنل تنظیمات قدرتمند برای ویرایش و سفارشی سازی قسمت های مختلف وب سایت می باشد. با استفاده از این قسمت قدرتمند در قالب TrendyMag  می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک وب سایت سفارشی داشته باشید.

وجود یک افزونه قدرتمند مانند صفحه ساز ویژوال کامپوزر در این قالب حرفه ای وردپرس، ویرایش صفحات خود یا ایجاد صفحات جدید را برای شما آسان تر می کند. با استفاده از این افزونه صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر، می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن عناصر از پیش ساخته، صفحات موجود را ویرایش کنید یا صفحات جدیدی را برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. خودتان را بسازید شما می توانید با استفاده از این قالب دیجیاتو یک وب سایت خبری زیبا ایجاد کنید.

 

قالب ناویان

 

11

 

 قالب ناویان یک قالب چندمنظوره وردپرس است که با دارا بودن بیش از 15 پیشنمایش آماده این امکان را به شما می دهد تا طراحی وب سایت خود را سریع تر انجام دهید.این قالب دارای پینمایش های شرکتی، استارتاپ، عکاسی، شخصی، ساخت و ساز و … می باشد.همچنین المان های متنوع و زیبای این قالب طراحی صفحات را برای شما آسان می کند. سرعت بالا و زیبایی در طراحی یکی دیگر از ویژگی های این قالب می باشد که می تواند به شما در سئو کمک کند.همچنین این قالب کاملا واکنشگرا بوده و برروی تمامی دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شود.

 

 

قالب  Littledino

 

12

قالب Littledino یک قالب وردپرس آموزشی مخصوص مهدکودک و پیش دبستانی است. قالب وردپرس لیتل دینو یک قالب مدرن و چند منظوره است که میتوان از آن اختصاصا در حوزه کودک نیز بهره برد. این قالب با بهره گیری از افزونه المنتور که یک صفحه ساز قدرتمند است امکان شخصی سازی صفحات را به کاربر می دهد. وجود صفحات خانه مختلف این امکان را به شما می دهد که هر چه سریع تر و بدون دغدغه وبسایت خود را را اندازی کنید. قالب وردپرس مهدکودک لیتل دینو سازگاری کامل با افزونه ووکامرس را دارد و این نوید را به شما می دهد که به راحتی بتوانید فروشگاه خود را با درگاه های ایرانی راه اندازی کنید و اقدام به فروش محصول نمایید. اگر همچنان علاقه به شخصی سازی وبسایت خود را دارید بیش از 30 ابزار اختصاصی در افزونه المنتور شما را در این هدف یاری خواهد کرد.

 

قالب Chromium

 

13

قالب Chromium یک تم عالی وردپرس برای یک فروشگاه آنلاین قطعات است. قالب Chromium سریع ، مدرن ، با پلاگین ها و گزینه های عالی است. این قالب وردپرس قطعات خودرو همراه با یک سیستم نصب آسان اطلاعات دمو ، مستندات دقیق است. Chromium بنیادی زیبا و محکم برای سایت قطعات خودرو شما است. قالب Chromium از Elementor به عنوان سازنده پیش فرض محتوا پشتیبانی می کند ، به شما این امکان را می دهد که سریعاً صفحات خیره کننده و بدون مهارت برنامه نویسی را ایجاد کنید.

کاربرد این قالب منحصر به فروش قطعات خودرو نمی باشد. فیلترهای این قالب که در دموهای پرتال خودرو و سوپر مارکت لاستیک با افزونه woof ساخته شده، این افزونه یک افزونه حرفه ای برای ساخت انواع فیلتر در سایت و فروشگاه شما می باشد. نسخه پرمیوم افزونه woof در قالب کرومیوم موجود می باشد که با آن می توانید انواع فیلترها را برای انواع محصولات و ویژگی های آن ایجاد کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان