3 قالب شرکتی وردپرس 2023 اورجینال از تم آف

در این مقاله به شما 3 قالب جذاب شرکتی در سال 2023 در وردپرس معرفی میکنیم با ما همراه باشید

3 قالب شرکتی وردپرس 2023 اورجینال از تم آف
کدخبر : 10116
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 

 

قالب ryse

تم بسیار جذاب رایس  به شما کمک می کند تا یک سایت چند منظوره بسیار جذاب داشته باشید. دموهای قالب ryse همگی با صفحه ساز Elementor ساخته شده اند که دارای ویجت های بسیار و متنوع، محیط گرافیکی بسیار جذاب و عالی و از همه مهمتر سرعت بسیار بالایی است. قالب سئو و دیجیتال مارکتینگ رایس برای انواع وب سایت های چند منظوره، شرکتی، تک صفحه ای، معرفی محصول، فروشگاه و صفحات فرود قابل استفاده است. کافیست پس از دانلود بسته نصب آسان از Jacket با چند کلیک قالب جذاب رایس را نصب کنید و با صفحه ساز المنتور بهترین و جذاب ترین ها را بسازید. رایس از افزونه ووکامرس نیز به خوبی پشتیبانی می کند که سرعت بسیار بالایی دارد و بسیار روان کار می کند تا بتوانید محصولات منحصر به فرد خود را به بهترین شکل در سایت قرار دهید و صفحات فروش عالی با المنتور داشته باشید.

 

 

قالب integrio

 

 

پوسته Integrio  که یکی از بهترین و جذاب ترین قالب های چندمنظوره وردپرس است و قابلیت های زیادی برای ایجاد یک وبسایت را دارد. از ویژگی های بارز این قالب می توان به پنل مدیریت حرفه ای و کاملا فارسی این قالب اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که به تمام قسمت های سایتتان دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.بسته ی نصبی این قالب شامل افزونه های کاربردی و پرمیوم است که کاملا با این قالب سازگار می باشد .قالب integrio به شما این امکان را می دهد که راحت تر از آنچه فکرش را می کنید وب سایتتان را راه اندازی و مدیریت کنید.با آخرین ابزارهای روز دنیا سازگاری بوده و به شما کمک می کند که یک سایت منحصربفرد و ویژه را برای خود طراحی کنید. همچنین قالب Integrio فوق العاده حرفه ای و انعطاف پذیر بوده و شما را در هر زمینه ای سایت های تجاری، شخصی، شرکتی و… یاری می کند.هدر و فوتر این قالب را به راحتی می توانید با افزونه ویژوال کامپوسر طراحی کنید این ویژگی بی نظیر است و قدرت طراحی سایت شما را چندین برابر می کند.

 

قالب instive

2

قالب اینستیو یکی از بهترین قالب های شرکتی سازگار با المنتور ، مخصوص کسب و کار های بیمه ای می باشد. طراحی اختصاصی در کنار ویژگی های برجسته مخصوص کسب و کار های بیمه ای ما را مجاب کرد تا این محصول ارزشمند را برای علاقمندان به قالب های وردپرسی ارائه کنیم. این قالب را برای آژانس های بیمه ای و کسب و کار های شرکتی که علاقمندن وب سایتی متفاوت داشته باشند، به شدت توصیه می کنیم.

قالب  instive یک قالب منحصر به فرد برای بیمه نامه در وردپرس می باشد که به طور خاص برای آژانس بیمه و کسب کارهای کوچک خانگی طراحی شده است. قالب همراه با بوت استرپ 4، افزونه اسلایدر روولوشن، کروسل، پست سفارسی برای بیمه و کد کوتاه مورد نیاز و موارد دیگر ارائه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان