کودک ربایی در روز روشن | گروگانگیر ها متواری هستند

پسری ۷ساله درحالی‌که از مدرسه خارج شده بود و قصد داشت به خانه برود، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شد.

کودک ربایی در روز روشن | گروگانگیر ها متواری هستند
کدخبر : 591
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 این کودک روز ۲۹ فروردین امسال درحالی‌که از مدرسه خارج شده بود و قصد داشت به خانه برود، توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شد. آنطور که شاهدان عینی می‌گفتند، این کودک‌ربایی خیلی سریع اتفاق افتاده و هیچ‌یک از آنها نتوانسته بودند، مشخصات خودرو را یادداشت کنند.

به‌دنبال این حادثه با شکایت پدر و مادر کودک ربوده شده تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی آدم‌ربایان و آزادی پسربچه آغاز شد. همان روز نخست،افسران پلیس در تحقیقات‌شان موفق شدند، هویت عامل اصلی آدم‌ربایی را شناسایی کنند.

او مردی بود که از مدتی قبل با پدر کودک ربوده شده دچار اختلاف مالی شده و بارها او را تهدید کرده بود. در این شرایط ماموران این مرد را دستگیر کردند اما بازجویی از او نشان داد که پسربچه پس از ربوده شدن به شهرستان میرجاوه منتقل شده است. 

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در حالی که ۵روز از ربوده شدن پسربچه می‌گذشت، او آزاد و از میرجاوه به زاهدان منتقل و به خانواده‌اش تحویل داده شد. به‌ گفته او با وجود دستگیری آدم ربای اصلی، ۲ همدست او همچنان متواری هستند و تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان