فال روزانه | فال حافظ

فال روزانه متولدین هر ماه | تفسیر فال روزانه حافظ

فال روزانه متولدین هر ماه | تفسیر فال روزانه حافظ
کدخبر : 491
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

 روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

 در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

 

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.


 در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

 در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان