واژگونی موتور سیکلت عامل مرگ جوان تهرانی شد

اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بلوار دستواره به شمال قبل از میدان مادر مقابل مترو جوانمرد قصاب در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز و فوت راکب این موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده خبر داد.

واژگونی موتور سیکلت عامل مرگ جوان تهرانی شد
کدخبر : 486
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در خصوص این خبر بیان داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز یکفقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بلوار دستواره به شمال قبل از میدان مادر مقابل مترو جوانمرد قصاب به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۰ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ شریفی ادامه داد:پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از آنکه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد که این واژگونی باعث فوت راکب موتورسیکلت در محل حادثه می‌گردد.

سرهنگ شریفی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از حرکت حتما کلاه ایمنی استاندارد را بر سر بگذارند و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت نموده و تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان