زنده سوختن جوان در آتش + کلیپ

آتش سوزی در خیابان پلیس تهران باعث مرگ تلخ مرد جوان در اتاقش شد.

زنده سوختن جوان در آتش + کلیپ
کدخبر : 302
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

صبح امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در خیابان پلیس، خیابان کریم کاشانی یک آتش سوزی بزرگ و مهیب رخ داد که منجر به مرگ یک جوان شد.

در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه آتش سوزی عظیمی رخ داده که بر طبق گفته های شاهدان عینی این آتش سوزی پس از شنیده شدن صدای یک انفجار به وقوع پیوسته است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در خصوص آنچه رخ داده گفت: ساعت ۸ صبح امروز مردم خیابان پلیس، به آتش نشانی خبر از یک انفجار در ساختمان ۴ طبقه ای دادند. ایستگاه شماره ۷۳ آتش نشانی بلافاصله به محل مورد نظر، فرستاده می شود. در اتاق خواب مشرف به حیاط خلوت طبقه همکف، آتش سوزی رخ داده بود.

وی افزود: با وجود آنکه ماموران آتش نشانی در عرض ۲ دقیقه خود را به محل آتش سوزی رسانده بودند اما اتاق خواب به شدت شعله ور شده بود و همسایه ها آن ساختمان اظهار کردند که در ابتدا صدای یک انفجار را نیز شنیده بودند.

مرگ یک جوان ۳۴ ساله

ملکی ادامه داد: ماموران آتش نشانی بلافاصله عملیات خاموش کردن و امدادرسانی را آغاز کردند و زمانیکه وارد اتاق خواب شدند با جوانی ۳۴ ساله روبرو شدند که سوختگی های شدیدی روی بدنش وجود داشت.

وی افزود: مرد جوان از محل حادثه به بیرون آورده شد و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که تیم پزشکی در همان بررسی های ابتدایی مرگ مرد جوان را بخاطر شدت جراحات و سوختگی شدید تایید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: کارشناسان در بررسی های ابتدایی علت آتش سوزی را نشت گاز اعلام کردند و تحقیقات برای بررسی علت اصلی این آتش سوزی مرگبار ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان