دستگیری عامل سنگ پرانی در اتوبان تهران - قم

مشخص شد راکبان یک دستگاه موتورسیکلت دوترک اقدام به سنگ پرانی به سمت خودرو‌های عبوری کرده‌اند که سریعاً مشخصات به‌دست آمده در اختیار عوامل گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت.

دستگیری عامل سنگ پرانی در اتوبان تهران - قم
کدخبر : 2889
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت عامل سنگ‌پرانی در جاده قدیم تهران- قم خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان دراین‌باره گفت: مدتی قبل و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سنگ پرانی در جاده قدیم تهران- قم که سبب ایجاد مزاحمت برای تردد خودرو‌های سنگین و اتوبوس‌های مسافربری شده بود، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری حسن آباد قرار گرفته و تیمی از ماموران رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این خصوص گفت: عوامل انتظامی باحضور در صحنه و پایش تصویری، مشخصات ظاهری عاملان را به‌دست آوردند که مشخص شد راکبان یک دستگاه موتورسیکلت دوترک اقدام به سنگ پرانی به سمت خودرو‌های عبوری کرده‌اند که سریعاً مشخصات به‌دست آمده در اختیار عوامل گشت‌های محسوس و نامحسوس قرار گرفت و طرح مهار در محور‌های موصلاتی جاده قدیم تهران- قم به اجرا درآمد.

جلیلیان با بیان اینکه در نتیجه اقدامات انجام شده، یکی از متهمان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: همدست دیگر این فرد با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد که پیگیری‌ها برای شناسایی و دستگیری این فرد همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد از سوی شاکی که یک راننده تریلی بود مورد شناسایی قرار گرفت و در ادامه نیز متهم که چاره‌ای جز اقرار به بزه انتسابی نداشت با پذیرش جرم خود معترف شد که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودرو‌های عبور در این محور کرده است.

به گفته جلیلیان متهم دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد، اما تحقیقات و پیگیری‌ها برای شناسایی و دستگیری دیگر همدست وی همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان