اقدام وحشتناک به قتل همسر و مادر زن

مرد جنایتکاری که در یک اقدام بی رحمانه، همسر و مادرزنش را پای معامله یک ملک در بنگاه املاک با ضربات متعدد قمه به قتل رسانده بود، پس از ۲۰ ساعت فرار، در چنگ قانون گرفتار شد و راز این جنایت دلخراش را در حالی فاش کرد که قاتل با تدابیر ویژه قضایی در آسیب رساندن به فرزندش ناکام ماند.

اقدام وحشتناک به قتل همسر و مادر زن
کدخبر : 2751
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شب سه شنبه گذشته زن ۲۴ ساله‌ای به همراه مادرش وارد بنگاه املاک در بولوار رسالت مشهد شدند تا قولنامه فروش یک خانه نقلی را ثبت کنند. قرار بود «مهدیه» (زن ۲۴ ساله) ملکی را به نام مادرش قولنامه کند که مدتی قبل همسرش به نام او سند زده بود.

 مرد بنگاه دار که مقدمات انتقال ملک مذکور را فراهم دید، قولنامه فروش را نوشت تا مادر و دختر آن را امضا کنند، اما هنوز این نقل و انتقال به سرانجام نرسیده بود که ناگهان مرد ۳۱ ساله‌ای از نیسان آبی پیاده شد و در حالی که قمه‌ای ترسناک را در دست داشت، پا به درون بنگاه کوچک گذاشت که بیشتر از چند متر فضای خالی داخل آن دیده نمی‌شد.

مرد جوان که خشم و نفرت را در هم آمیخته بود و چهره اش رنگ ترسناکی داشت، به طرف «مهدیه» هجوم برد و او را هدف ضربات هولناک قمه قرار داد.

ترس و وحشت عجیبی داخل بنگاه املاک به راه افتاد و صدای جیغ و فریاد‌های دلخراش به هوا برخاست، اما مرد خشمگین در مقابل چشمان وحشت زده مشتریان دیگر و متصدی بنگاه، همچنان تیغه قمه را بالا می‌برد و بر پیکر خون آلود زن جوان فرود می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان