مزاحمت برای یک خانم منجر به قتل شد

متهم وقتی فهمید چند پسر مزاحم همسرش شده‌اند با آنها درگیر شد و دست به قتل زد.

مزاحمت برای یک خانم منجر به قتل شد
کدخبر : 2716
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

«نمی‌خواستم آن پسر را بکشم. حالا پشیمانم و عذاب وجدان دارم.» این بخشی از گفته‌های مردی است که وقتی فهمید به همسر موقتش متلک گفته‌اند نتوانست خشمش را کنترل کند و با چاقو به چند پسر جوان حمله کرد.

این نزاع خونین اواخر ماه گذشته در پارکی در جنوب تهران رخ داد. ماجرا از زمانی آغاز شد که صدای فریادهای زنی جوان در پارک پیچید و معلوم شد او در حال عبور از مقابل چند پسر جوان بوده که یکی از آنها به وی متلک گفته است. لحظاتی بعد مردی سراسیمه خودش را به آنجا رساند و با پسران درگیر شد. او در همین هنگام چشمش به چاقوی میوه‌خوری افتاد که در اختیار زوجی جوان بود و داشتند با آن هندوانه قاچ می‌کردند. مرد خشمگین چاقو را از آنها گرفت و با آن ضربه‌ای به یکی از پسران زد. او وقتی خون را دید به سرعت گریخت.

پسر زخمی اگر چه به بیمارستان منتقل شد اما تلاش‌ها برای نجات جانش بی‌فایده بود و بعد از اعلام گزارش مرگ او کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پایتخت برای رازگشایی از این جنایت وارد عمل شدند.

مشکل اصلی این بود که نه کسی زن جوان را می‌شناخت و نه می‌دانست مرد غریبه که دست به چاقو برده کیست. جست‌وجوها چند روز ادامه یافت تا اینکه ابتدا زن جوان شناسایی و مشخص شد متهم فراری شوهر صیغه‌ای اوست. به این ترتیب، متهم به قتل نیز دستگیر شد.

متهم که از ارتکاب قتل ابراز پشیمانی می‌کرد و می‌گفت قصد نداشت جان کسی را بگیرد ماجرا را این‌طور شرح داد: با همسر صیغه‌ای خودم اختلاف داشتم و برای گفت‌وگو به پارک رفتیم، اما صحبت‌هایمان به نتیجه نرسید و همانجا از هم جدا شدیم، اما چند لحظه بعد صدای زنم را شنیدم و سریع خودم را به او رساندم. فهمیدم پسری به او متلک گفته است. غیرتی شدم. چاقوی زوج جوانی را که در حال خوردن هندوانه بودند گرفتم و ضربه‌ای پرت کردم که به یکی از پسران خورد. اصلاً فکر نمی‌کردم او بمیرد و دلیل فرارم هم زخمی شدن آن پسر بود، اما وقتی مرا بازداشت کردند فهمیدم آن پسر مرده است. حالا از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم.

بنا به این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان