تعطیلی دانشگاه و ادارات کیش

رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری صبح امروز اداره ها، بانک ها و دانشگاه های این جزیره به جز دستگاه های امدادی و خدمات رسان تعطیل شد.

تعطیلی دانشگاه و ادارات کیش
کدخبر : 2490
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سعید پورزادی روز شنبه در ستاد مدیریت بحران کیش با اشاره به اینکه صبح انروز شاهد یک زلزله ۵.۶ ریشتری بودیم و به محض وقوع حادثه ستاد بحران تشکیل جلسه داد افزود: براساس تصمیمات این ستاد آنروز شنبه  ادارات دولتی، بانک ها (به جز سیستم چکاوک) و دانشگاه ها تعطیل شد و در خصوص تعطیلی فردا نیز عصر امروز در جلسه آینده ستاد تصمیم گیری می شود.

وی افزود: تعطیلی بازارها نیز با مسوولیت مدیران این اماکن خواهد بود اما ستاد مدیریت بحران توصیه می کند که مردم با توجه به خطراتی که وجود دارد به بازارها مراجعه نکنند.

 خبر روز  اخبار بورس  قیمت دلار امروز

 زلزله ادارت و دانشگاه های کیش را تعطیل کرد

 فوری / زلزله نسبتا شدید در هرمزگان

 ۴ کشته در پی وقوع دوباره زلزله در پکتیکا

وی با بیان اینکه کانون زمین لرزه امروز نسبت به زلزله روزهای گذشته به جزیره کیش نزدیکتر و بزرگی آن نیز بیشتر است یادآور شد: در پی حادثه امروز ۲۳ نفر به بیمارستان فوق تخصصی کیش مراجعه کرده اند که تمام این افراد در حین فرار دچار سانحه شده اند که ۲ نفر آنان به علت شکستگی ناشی از پرت شدن طبقات در بیمارستان بستری هستند.

ابزار سئو حرفه ای برای رشد سایت شما در گوگل [کلیک کن و عضو شو]

خرید آهن آلات به قیمت کارخانه + ارسال فوری | آسرون

فروش بی‌دردسر با قیمت منصفانه با "کارنامه"

به قیمت درب کارخانه آهن بخر | آسرون

پورزادی گفت: هم اکنون ستاد بحران کیش کیش به صورت ۱۰۰ درصد در امادگی هستند و توصیه می شود مردم تا اطلاع ثانوی در محیط های سربسته حضور نداشته باشند و یا در ساختمان هایی که ابنیه آنها مورد اطمینان است اسکان پیدا کنند.

وی افزود: تمهیدات لازم در خصوص تامین مواد غذایی، دارویی، اسکان موقت، آتش نشانی و خدمات امدادی توسط اعضای ستاد بحران اندیشیده شده و شبکه آب و برق جزیره نیز در پایداری کامل است.

وی اضافه کرد: کمیته سایبری ستاد مدیریت بحران نیز تشکیل شده و با افرادی که بخواهند جو عمومی جامعه را منقلب کنند به صورت جدی برخورد می کنند.

این زلزله در طول جغرافیایی ۵۴.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۵۲ در عمق ۲۲ کیلومتری زمین رخ داده که  این زمین لرزه در ۲۳کیلومتری بندر چارک ، ۲۵کیلومتری جزیره کیش و ۵۵کیلومتری جناج بستک بوده است.

نزدیک ترین مراکز استان به زلزله ۲۱۶کیلومتری بندرعباس و ۳۸۲کیلومتری شیراز فارس بوده و هنوز گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است اما طی ۱۰ روز گذشته این منطقه بارها شاهد زمین لرزه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان