آتش سوزی مجتمع تجاری در تهران + کلیپ

دقایقی پیش حریقی در مجتمع تجاری لیدوما واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب میلاد نور مشاهده شده است.

کدخبر : 2347
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در نمای ضلع جنوبی مجتمع تجاری لیدوما از نمای کامپوزیت که قابل اشتعال است، استفاده شده بود و شعله‌های آتش از روی نمای کامپوزیتی مجتمع شروع شد و با توجه به جنس نما به سرعت به طبقات بالایی سرایت کرده بود.

شعله‌‎های آتش به بالای طبقه هشتم که فضایی مانند شیروانی داشت هم سرایت کرده و در حال گسترش به دیگر نقاط ساختمان بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد موفق شدند تا از گسترش بیشتر شعله‌های آتش جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: آتش‎نشانان در این حادثه حدود ۳۰ نفر از افراد را نجات دادند.

ساعت ۲۱

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی از ضلع جنوبی این پاساژ از قسمت نما آغاز شده بود. حجم دودی زیادی در ساختمان وجود دارد. آتش کامل خاموش شده است و حدود ۳۰ نفر ازین حادثه نجات یافتند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفته حادثه حریق پاساژ لیدوما تهران تا کنون ۹ مصدوم داشته که دو نفر از آنها زن و ۷ نفر مرد بوده اند.

ساعت ۲۰

دقایقی پیش حریقی در مجتمع تجاری لیدوما واقع در میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب میلاد نور مشاهده شده است. تیم‌های اورژانس و آتش نشان برای بررسی حادثه به محل اعزام شده‌اند.

همشهری آنلاین نوشت، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: دقایقی پیش آتش‌سوزی مجتمع لیدوما به ما اطلاع داده شد و بلافاصله نیروها از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. آتش گسترده بوده و نیروها درحال اطفا هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان