روحانی معروف درگذشت

دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عباس مصباح زاده، ادیب منجم و ریاضی دان را تسلیت گفت.

روحانی معروف درگذشت
کدخبر : 2037
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عباس مصباح زاده، ادیب منجم و ریاضی دان را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسمه تعالی

خبر رحلت ادیب فرزانه و دانشمند عالی‌مقام آیت الله آقای حاج شیخ عباس مصباح زاده رحمه الله علیه، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آن مرحوم در طول عمر با برکت خویش، نشر معارف ناب قرآن و اهل البیت علیهم السلام، در داخل و خارج کشور را وجهه همّت خود قرار داده بود و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نورزید.

مرحوم والد مکرّم، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه، از قدیم با مرحوم آقای مصباح زاده آشنایی داشتند و ایشان را همیشه به علم و تقوا و صفای باطن یاد می‌کردند.

▫️درگذشت این عالم ربّانی و مروّج آثار نبوی و علوی را به حوزه‌های علمیه، بیت شریف آیت الله العظمی حجّت و خاندان مکرّم مصباح‌زاده بخصوص فرزندان دانشمند ایشان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم؛ علوّ درجات و حشر با محمد و آل محمد علیهم السلام برای فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان محترم مسئلت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان