خروج قطار از ریل مسافربری طبس- یزد + فیلم و عکس

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز قطار مسافربری مشهد به یزد در محور طبس از خط خارج شد.

خروج قطار از ریل مسافربری طبس- یزد + فیلم و عکس
کدخبر : 1888
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قطار با دستگاه زیرکوبی که در ریل وجود داشته برخورد کرده است.

علی‌اکبر رحیمی افزود: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.

وی گفت: آماری که اورژانس به ما داده است ۱۲ مصدوم نیاز به اعزام داشتند ولی امکان افزایش این آمار با توجه به شدت حادثه وجود دارد.

فرماندار ویژه طبس افزود: نیروهای امدادی هنوز در حال بررسی واگن‌ها و شناسایی مجروحان یا فوتی‌های احتمالی هستند.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه اضافه کرد: بالگرد نیز از یزد و قطار از طبس در حال اعزام است تا مجروحان به طبس منتقل کنند و سپس به یزد انتقال داده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند.

وی گفت: مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

قطار

امکان افزایش آمار حاصل از حادثه

علی‌اکبر رحیمی فرماندار ویژه طبس گفت: تاکنون فوت ۱۰ نفر در حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در محور طبس - یزد توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه گزارش شده است.

وی افزود: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.

وی گفت: آماری که اورژانس به ما داده ۱۲ مصدوم  بوده ولی امکان افزایش این آمار با توجه به شدت حادثه وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به این که نیروهای امدادی هنوز در حال بررسی واگن‌ها و شناسایی مجروحان یا فوتی‌های احتمالی هستند ادامه داد: ۱۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و در حال حاضر مجروحان در حال انتقال به طبس و سپس به یزد هستند.

قطار

محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  با اشاره به این که امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد ادامه داد: تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند. فیلمی از مصدومان این حادثه منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان